Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har sedan två och en halv, snart tre veckor, fått nässelutslag på hela överkroppen. Det började under bhn och sedan har det spridit sig...
Ekonomi & Juridik
SPATT:confused:
Jag lånade ut min häst till en ridskola,vi skrev köpekontrakt,dom lämna 5000:- som hanpenning,som vi sen skulle dra av...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om denna tråd ska ligga här eller under avel, ni får gärna flytta den isåfall...
Jag föder upp islandshästar i mindre skala...
Ekonomi & Juridik
Har sett i en hel del trådar här att bukefolket tar hjälp av jurister ibland. Jag är lite nyfiken på hur folk tänker när man väler...
Ekonomi & Juridik
Bara en hypotetisk fråga :angel: för att jag saknar min häst hemma i Sverige så himla mycket; hur går jag tillväga om jag skulle vilja...
Ekonomi & Juridik
Om en häst förstör i stallet där den hyr plats, hur brukar man göra då?
Nu tänker jag inte på normalt slitage, utan mer om den t.ex...
Hästmänniskan
Har tänkt att låna/ hyra häst, som privatperson under en obestämd tid. Behöver jordbruksverket eller annan instans ha information om det då?
Ekonomi & Juridik
jag har gått och funderat lite på om man skulle börja importera lite hästar från polen, rida till och sälja vidare.
då jag inte riktigt...