Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt... 95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
118 584
Senast: McMarco
·
Gnägg Min fd. häst o syrrans häst :) Sista julen tillsammans..
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Akerman
·
Hästmänniskan Hej! Jag har funderat på o annonsera eft medryttarhäst till hösten. Nu är jag lite nyfiken på hur ofta o vilken tidpunkt på dygnet ni...
Svar
18
· Visningar
2 997
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Dvs det som ibland står bakom priset på en häst. Engelska är jag ute efter.
Svar
5
· Visningar
2 784
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken på det eftersom de flesta ridhusägare är så snabba med att vilja släcka alla lampor inne i ridhuset.... Detta är "bara"... 2
Svar
24
· Visningar
10 533
Senast: Tacitus
·
Ekonomi & Juridik Har börjat hjälpa till i ett ridskolestall och undrar vad ni med liknande jobb har för lön samt vad ni tycker vore en rimlig lön för...
Svar
13
· Visningar
6 400
Senast: a1agnlju
·
Z
Ekonomi & Juridik Jag undrar vad man ska ta i betalning om man ska sommarjobba på ett stuteri och rida in och träna hästar? Vad tar man betalt i timmen...
Svar
3
· Visningar
1 526
Anläggning Denna vinter har vi mer snö än vi brukar ha. Dessutom har jag för första gången en häst som går på staketen och demolerar dem lite som...
Svar
17
· Visningar
4 192
Senast: segersten
·
H
Hästmänniskan Behöver hjälp av alla er biologstudenter. Snart dags att söka till högskolan, och jag kan verkligen inte bestämma mig om det blir...
Svar
1
· Visningar
1 414
Hästmänniskan Är det någon här som går utbildningen och vill berätta lite? Tänkte söka så det vore roligt att få veta lite mer om den. Första året...
Svar
3
· Visningar
1 742
Senast: tassel
·
Hästmänniskan Har köpt en shettis som jag inte hade räknat med egentligen. Men hon trivs bra här och vi trivs med henne! Nåja, att bara få passet...
Svar
12
· Visningar
2 630
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Har köpt en ponny med okänd stam. Import danmark. När han kom till sverige vet jag inte men tror 99. Ponnyn har ett pass, jag skulle i...
Svar
4
· Visningar
1 477
Senast: Hedda_007
·
H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 029
Senast: Mela94
·
Hästmänniskan Satt och kollade på Ponnyakuten igår, gillar programmet så det är inget emot det, tycker att det är inspirerande men en sak slog mig... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
34 309
S
Ekonomi & Juridik Dokusåpan som är ******* Gård (nej, antal stjärnor matchar inte namnet...) fortsätter, för dom som har följt mina tidigare sura... 2
Svar
23
· Visningar
4 196
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hållit på med hästar enda sedan jag var 7år, och haft egen häst sedan 2006. Med min nuvarande ponny tränar och tävlar jag...
Svar
16
· Visningar
2 806
Senast: Gimlan
·
Gnägg Pastellteckning på min egna nordis Herkules
Svar
0
· Visningar
161
Senast: milly
·
Ekonomi & Juridik Om tråden ligger fel får moderator flytta. I en uppkommen situation har jag blivit kontaktad av en person som fått en häst som jag...
Svar
17
· Visningar
3 647
Senast: Kafferosta
·
Hästmänniskan Jag rider för tillfället en häst som jag har ridit och tagit hand om i 1 år. Men nu har jag fått chansen att köpa en ny häst. Men grejen...
Svar
19
· Visningar
2 750
Senast: Kafferosta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka