Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska den 10 mars flytta mina hästar till ett nytt stall. Eftersom det var kö in i nuvarande stall så var det inga problem att få nya...
Ekonomi & Juridik
Jag var iväg och tävlade för två veckor sedan. Använder en stor blå bag som tävlingsväska och jag har den ofta hemma i garaget, men just...
Ekonomi & Juridik
Hej
För ett tag sedan blev jag och min hyresvärd osams och denne person sa upp mig med omedelbar verkan och jag skulle se till att...
Ekonomi & Juridik
Ett ödem i ryggen, kan det räknas som dolt fel?
Försök till förkortad historia:
Ödemet hästen har är en kraftig sträckning i ryggen...
Hästmänniskan
Blev biten idag av arg pålle och har både övre och undre tandraden ingraverade i min arm. :D Det är lite svullet och lite blått. Hästen...
Trädgård & Växter Google Lensade och eventuellt Gullkrage?
Mina anemoner har helt andra blad, men det har du ju redan kommit fram till att det inte är så 😊