Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Det skrivs mycket om att lösdrift är det bästa för hästen. Men ingen talar om hue förutsättningarna bör vara. Ett stall i min närhet har...
Ekonomi & Juridik
Jag hörde förra veckan några som stod och diskuterade hur man ska bära sig åt för att få så lite vinterpäls som möjligt på hästen och då...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en unghäst som i dagsläget är helt utan försäkring och försäkrar den själv efter vet besiktning och innan köp vad skulle då...
Hästmänniskan
Du som någon gång i ditt liv tagit en kortare eller längre paus från hästarna, berätta gärna! Varför tog du en paus? Hur länge? Vad fick...
Ekonomi & Juridik
Läste på Nyheterna att en Hästägare blivit dömd att betala 14.000 i böter för att han/hon ej hade pass på sina hästar .
Hästägaren hade...
Ekonomi & Juridik
Kollar just nu lite häst men vill egentligen vänta tills stallet är riktigt färdigbyggt vilket dröjer ett par månader till. Därför...
Ekonomi & Juridik
Vi har nu blivit med en till gård att ta hand om.
Det innebär att min gård inte riktigt behövs längre.
Så antingen skall jag hyra ut...