Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Ekonomi & Juridik
Har några frågor angående veterinärbesiktning. Har bestämt mej att köpa unghäst (tvååring) från en uppfödare. Är det värt att kosta på...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar lite grann hur man egentligen ska bära sig åt när man har en häst till salu utsatt på annons som en person ringer och "bokar"...
Ekonomi & Juridik
Igår i stallet hörde jag hur personalen snacka om att det skulle komma 10-20cm snö idag och blåsa ganska friskt. Inget extremväder utan...
Ekonomi & Juridik
Vad ligger momsen på för procentsats vid försäljning av häst :confused:? Behöver ett snabbt svar, och tänkte att hästverksamma nog vet...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...