Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: EmblaAsk
·
S
Hästmänniskan Jag har tänkt att bygga stall. Funderar på stallgången, vad tror ni om en stallgång på 2 meter bred? är det för snålt? funkar det att... 2
Svar
35
· Visningar
10 421
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har sökt i gamla trådar, men inte riktigt funnit de svar jag söker... Jag är intresserad av att köpa en häst som är triangelmärkt... 2
Svar
22
· Visningar
7 387
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Kort sagt: Står i ett större inackorderingsstall med helt fantastiska människor. Idag kom det en ny häst och vi är inte helt positiva... 2 3
Svar
51
· Visningar
9 709
Senast: fjordtokan
·
A
Ekonomi & Juridik Har några frågor angående veterinärbesiktning. Har bestämt mej att köpa unghäst (tvååring) från en uppfödare. Är det värt att kosta på... 2
Svar
28
· Visningar
3 525
Senast: Tant Brun
·
S
Ekonomi & Juridik Jag ska låna ut min häst i några månader pga att jag själv inte kan rida efter min förlossning. Det är inte fråga om något...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar lite grann hur man egentligen ska bära sig åt när man har en häst till salu utsatt på annons som en person ringer och "bokar"... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 651
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag är ridhuslös och närmaste ridhus ligger 5 km bort (genom skogen). Hur gör ni som har ungefär samma avstånd till ridhus som jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 235
Senast: Tussilago
·
Hästmänniskan Reagerade på en annons som var ute på en häst till salu, med bild. Kanske överreagerar jag, men kände att det såg inte riktigt bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 046
Senast: Dana
·
C
Hästmänniskan Det här kanske blir rörigt, men ni får försöka att hänga med. I juli i år lånade jag ut min häst, en 7årig halvblodsvalack. Okej stam... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 405
Senast: Fiorano
·
P
Hästmänniskan ja som rubriken lyder. Vad har ni här på buke för erfarenheter av detta underlag? Låter ju väldigt bra när man läser på hemsidan och... 2 3
Svar
44
· Visningar
19 038
M
Hästmänniskan Hejsan alla underbara hästmänniskor! Jag har länge funderat på att skaffa mig en häst, men ar inte hittat någon jag direkt fastnat...
Svar
4
· Visningar
1 421
Senast: Leoni
·
Hästmänniskan Har för mig att jag ställt liknande fråga men får så luddiga svar :P Jag planerar att utbilda mig till bussförare 2011. Jobba som...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Igår i stallet hörde jag hur personalen snacka om att det skulle komma 10-20cm snö idag och blåsa ganska friskt. Inget extremväder utan... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 919
Hästmänniskan Hej. Jag går i ettan på hästgymnasium. Nu till våren är det då meningen att jag ska välja mer specifik inriktning, natur eller häst... 2
Svar
38
· Visningar
3 391
Senast: Syrpa
·
Anläggning Hej, Funderar på om någon här inne använt eller har erfarenhet av just det här karet? Förstår hästarna verkligen att dom ska...
Svar
6
· Visningar
2 258
Senast: Pallen
·
A
Ekonomi & Juridik Vad ligger momsen på för procentsats vid försäljning av häst :confused:? Behöver ett snabbt svar, och tänkte att hästverksamma nog vet...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: kenneth
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Undrar lite övet hur det är att gå hästlinjen på Jälla :) Har funderat på att börja där men jag vet inte riktigt eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: stallbacken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V