Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Var har ni era ridkläder, ni som alltså inte har möjlighet att byta om i stallet? Jag bor i en 2:a med min hund. Det finns alltså inte... 2
Svar
37
· Visningar
4 115
Senast: Olgi
·
Hästmänniskan Som rubriken säger, har uppkörning nu på tisdag :crazy: Tiden har trillat iväg och jag är inte 100% förberedd. Teorin gick galant... 2 3
Svar
50
· Visningar
19 300
Senast: Bellini
·
S
Hästmänniskan Jag har varit medis på en underbar häst sen i mars. Jag rider i princip alltid ut i blandat tempo/terräng, ibland 40 min, ibland 2...
Svar
7
· Visningar
1 539
Senast: minimal
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: yvobos
·
Ekonomi & Juridik Grannens hund kom över på en visit idag och jagade fullständigt skiten ur våra hästar, min är ju dessutom precis friskförklarad och ska...
Svar
16
· Visningar
2 415
Senast: linzan
·
Hästmänniskan Jag har lite funderingar om hur jag ska hysa in min häst, men jag kan inte bestämma mig! Jag är på gång att flytta till min pojkvän... 2
Svar
21
· Visningar
2 870
Senast: mahlmt
·
N
Hästmänniskan Jag och min sambo har alla våra 7 hästar barfota och på lösdrift. Vi har 3 ston, en hingst och 3 valacker. Det fungerar utmärkt och vi... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 816
Senast: Gimlan
·
N
Ekonomi & Juridik Söker en som kan hjälpa till med rådgivning, bedömning av ett dåligt ridhusunderlag... Leverantören av underlaget påstår att det inte...
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: NikkiSixx
·
Ekonomi & Juridik vad gör man då? har haft ett gäng hästar här på bete som ägs av en god vän, varav en såldes för ett tag sen. pga omständigheter som...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: elin2087
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur man går tillväga för att importera en häst från Rysslan? Jag vet att vissa områden är s.k "stängda" men vilka är det...
Svar
12
· Visningar
3 464
E
Ekonomi & Juridik Ska köpa ett kallblod och är så himla kär i ardenner, men folk runtomkring mig säger att en ardenner är mkt dyrare iomed månadkostnad...
Svar
8
· Visningar
3 477
Senast: enanna
·
Hästmänniskan Om man vill använda sig av ett färdigt köpkontrakt men vill lägga till en grej, kan man göra det? Och var? Gör man en liten stjärna och...
Svar
9
· Visningar
1 570
Senast: Svartfot
·
A
Ekonomi & Juridik Jag hade min häst utlånad i ca 6 månader till en tjej som garanterat skulle köpa honom. Kontrakt var påskrivet men hon vägrade betala... 2
Svar
35
· Visningar
4 628
Senast: Presto
·
S
Anläggning Hej! Är ny här och gissar att någon kanske kan hjälpa mig:) Jag och min sambo har egen gård med ett stall där vi har våra 6 hästar... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 248
Senast: wrangler
·
F
Hästmänniskan Jag köpte begagnad stallinredning nyligen men inser att jag får plats med ytterligare en box. Problemet är bara att de jag köpte boxarna...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: Seabaz
·
Anläggning Jag skulle behöva lite hjälp:) Jag skulle vilja veta hur man på bästa sätt gör en bra hage av nu odlad åkermark med sått vete på...
Svar
7
· Visningar
3 113
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Hej! Sitter och ska hjälpa en bonde med att köpa mark till en gård som han eventuellt vill sälja sedan i framtiden. Nu undrar jag om... 2
Svar
22
· Visningar
14 330
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka