Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Var har ni era ridkläder, ni som alltså inte har möjlighet att byta om i stallet?
Jag bor i en 2:a med min hund. Det finns alltså inte...
Ekonomi & Juridik
Grannens hund kom över på en visit idag och jagade fullständigt skiten ur våra hästar, min är ju dessutom precis friskförklarad och ska...
Hästmänniskan
Jag och min sambo har alla våra 7 hästar barfota och på lösdrift.
Vi har 3 ston, en hingst och 3 valacker.
Det fungerar utmärkt och vi...
Ekonomi & Juridik
Söker en som kan hjälpa till med rådgivning, bedömning av ett dåligt ridhusunderlag...
Leverantören av underlaget påstår att det inte...
Ekonomi & Juridik
vad gör man då?
har haft ett gäng hästar här på bete som ägs av en god vän, varav en såldes för ett tag sen.
pga omständigheter som...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar hur man går tillväga för att importera en häst från Rysslan?
Jag vet att vissa områden är s.k "stängda" men vilka är det...
Ekonomi & Juridik
Ska köpa ett kallblod och är så himla kär i ardenner, men folk runtomkring mig säger att en ardenner är mkt dyrare iomed månadkostnad...
Hästmänniskan
Om man vill använda sig av ett färdigt köpkontrakt men vill lägga till en grej, kan man göra det? Och var? Gör man en liten stjärna och...
Ekonomi & Juridik
Jag hade min häst utlånad i ca 6 månader till en tjej som garanterat skulle köpa honom. Kontrakt var påskrivet men hon vägrade betala...
Hästmänniskan
Jag köpte begagnad stallinredning nyligen men inser att jag får plats med ytterligare en box. Problemet är bara att de jag köpte boxarna...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Trädgård & Växter Var på en plantagen idag och såg denna blomma (Cineraria Senetti), så häftigt starkt blålila färg 😍
Fotot luras inte, nästan så att...
Trädgård & Växter Kikade in på Plantagen vid bergianska trädgården idag (igår), jag blev lite förvånad över att det inte var så farligt dyrt som jag hade...