Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns... 2
Svar
24
· Visningar
6 000
Senast: Lyckan i Halland
·
Anläggning OBS langt inlagg! Mina foraldrar har en stor gard som alltid haft ett stall med 4 boxplatser som vi anvant for vara hastar (2 st). Vi...
Svar
9
· Visningar
2 143
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Blev tillfrågad för några månader sedan av en toppentjej om jag kunde ta emot henne som praktikant. Har ett yttepytteföretag som ska...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: SaraXX
·
Hästmänniskan Detta är fakta om vad som har hänt, diskutions frågan kommer senare,detat rör sig inte om häst utan om hur jag ska kunna prata med... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 016
Senast: worthless
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som vet om det finns någon utbildning att gå efter grymnasiet typ för att bli hästpedagog, jobba med "problem-hästar" lr...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Syrpa
·
H
Hästmänniskan Jag har ridit i princip hela mitt 20-åriga liv. Jag tränar, rider på ridskola, rider och kämpar med andras hästar och ett mål jag...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: Flixon
·
Ekonomi & Juridik skrev en tråd igår om en hästägare som inte vill betala för sig. Nu har ägaren hört av sig igen och säger att vi inte har nån...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite råd och tips av er. I våras sålde jag min häst till en tjej jag känner lite grann. Hon såldes på avbetalning...
Svar
16
· Visningar
2 194
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan jag är mkt nyfiken på detta! Vad har ni för häst? Dotterns ålder när ni skaffade den? Hur mkt rid & hästvana hade ni ? Hur är... 2
Svar
32
· Visningar
7 209
Senast: julia123
·
Hästmänniskan Kan inte ni alla kloka och kluriga hästmänniskor slänga upp alla bra idéer på vad som bör finnas i ett bra fikarum i ett stall? Här ska...
Svar
7
· Visningar
2 075
Senast: danilo
·
Hästmänniskan Har för första gången trillat av hästen och skadat mig lite allvarligare. Har brutit benet i överarmen, precis uppe vid axelkulan...
Svar
15
· Visningar
2 241
S
Ekonomi & Juridik Om jag som privat person har ett stall med 10 boxar som jag hyr ut, jag har en ganska hög hyra på 3000 kr månad och får altså in en del...
Svar
3
· Visningar
4 409
Senast: Asa_S
·
B
Hästmänniskan Jag har länge tyckt att hippologutbildningen har verkat väldigt rolig och givande men det jag har funderat på är hur arbetsmarknaden ser...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Fossing
·
Anläggning De flesta nya ridhusunderlagen består ju av sand och nån fiber... VAd för sand är det eg. Den är ju nästan fin som strandsand...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: EmelieR
·
C
Ekonomi & Juridik Luddig rubrik kanske, men jag skulle vilja ha lite input och åsikter. Har en 10 årig häst som inte presterat ngt, och som även har en... 2
Svar
26
· Visningar
4 309
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Nu är det väl mer eller mindre fattat, vår vackre Silverpojke ska få somna in. Efter att ha levt ett hårt liv som travhäst och sedan...
Svar
17
· Visningar
2 020
Senast: -moa-
·
Ekonomi & Juridik Min chef vill att jag lämnar in mitt CV till henne senast imorgon (fick jag reda på idag) för att länsstyrelsen vill ha det... Kan...
Svar
13
· Visningar
2 707
Senast: elle12
·
Ekonomi & Juridik Nu har min chef (jobbar deltid med hästar+hästarna hemma) varit på mig ganska länge om att jag ska starta företag. Hon räknar på att jag...
Svar
5
· Visningar
1 566
Senast: wrangler
·
Anläggning Kom gärna med tips! Håller på och bygger ett spolrum (uppvärmt). Ni som har formplyfa i era spolutrymmen är ni nöjda med det? Funderar...
Svar
5
· Visningar
4 145
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan När jag rider i Kungsbacka kör jag ofta förbi både ridskolan och ridgymnasiumet. Jag brukar då se en tjej med långt och utsläppt rött... 2
Svar
20
· Visningar
3 035
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka