Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Ekonomi & Juridik Nu behöver jag råd och tips! Upptäckte för tre veckor sedan några vita larver i stallet. Främst på täcken, golv och väggar. Vi beslöt...
Svar
8
· Visningar
5 599
Senast: Idaidut
·
A
Hästmänniskan Jag har sysslat med hästar i olika sammanhang nu i ungefär 10-15 år och slutar ändå aldrig förvånas över vissa "hästmänniskor" som... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 856
Senast: Ponnytant
·
Ekonomi & Juridik Håller på för fullt med shettisboxarna. Själva ritningen är klar. Har funderat på formplyfan som väggar. Nån som säger emot...
Svar
4
· Visningar
1 632
Senast: Apollo
·
Hästmänniskan Jag är i valet och kvalet att låna ut min ena häst och satte in en annons för att se vilka svar jag fick, och jag kan ju ärligt säga att... 2
Svar
29
· Visningar
4 162
Senast: gunhild
·
G
Hästmänniskan Bröt nyligen fotleden i en ridolycka, jag antar att gipset kommer att sitta på i någon form i 6 veckor, någon med erfarenhet hur lång...
Svar
14
· Visningar
6 697
Senast: grl
·
A
Hästmänniskan Jag vet att det inte går att dra en hel ras över samma kam men om vi struntar i det och generaliserar lite. Vad är det för ras jag... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 850
Senast: Arwent
·
W
Hästmänniskan Hej! Vet någon hur mkt ca 2ha åker samt 1 1/2ha betesmark (gammal kohage) kan tänkas vara värt? Bor i Småland. Vill gärna fråga...
Svar
9
· Visningar
3 992
Senast: fitzy
·
Ekonomi & Juridik Fick många presentkort på ikea när jag fyllde år. Håller på och bygga stall precis så det var tanken bakom önskningarna att kunna köpa... 2
Svar
20
· Visningar
7 774
Senast: KungTulle
·
Q
Anläggning Det går slangar till jordvärmepumpen under en av våra åkrar. nu har jag (geniet?) gjort hästhage där och väntar på snön så att de kan...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: Annab79
·
Hästmänniskan Jag såg i veckan en annons från ett ganska känt ställe där man hyr ut hästarna under de månader varje år som inte verksamheten behöver... 2
Svar
20
· Visningar
3 196
Senast: moholmarabs
·
Ekonomi & Juridik Har panik. Vi var och tittade på ett underbart sto d-ponny 148 som vi skulle köpa, efter lite småstrul med besiktning så ville jag ej...
Svar
5
· Visningar
1 448
Senast: kisse
·
N
Ekonomi & Juridik Har en fråga och tänkte nu se om någon vet hur det går till !! Vet en tjej som ska sälja ett hbl men har dessvärre varken pass eller...
Svar
13
· Visningar
2 479
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 606
Senast: bapro
·
Ekonomi & Juridik Har kutterspån i lösdriften och det kostar minst sagt en hel del att hålla dessa 100 kvm med spånbalar. Letade egentligen runt efter...
Svar
8
· Visningar
4 262
Senast: mackan
·
C
Hästmänniskan Har så ont i jumskarna och insidan av låren när jag rider, kan inte sitta ner i trav utan stora smärtor. Någon som kan ge tipps varför...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Jois
·
Anläggning Vi står i total förvirring. Ridbanan i stallet vi hyr hade ett alldeles för tungt och djupt underlag och lilltanten kunde inte jobba... 2
Svar
21
· Visningar
4 259
Senast: glitter
·
P
Hästmänniskan Okej jag har verkligen ingen aning om vart jag skulle sätta denna tråden.. :D Så det får bli som det blir.. Jag går i nian nu och kommer...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: G-uldlock
·
D
Ekonomi & Juridik Läser då och då om människor som säljer sin häst/ponny av diverse olika orsaker som senare får reklamationer på dem och att nya ägarna...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: sassiball
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag har en liten shettis hemma som jag inte riktigt hinner med. Barnen rider hellre dom stora hästarna och den lilla hamnar oftast...
Svar
8
· Visningar
1 840
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka