Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Måste be om hjälp nu för det är lätt att man sätter sig på sin egensida och låser sig. Jag är i faight med en tidigare kompis, hon har...
Hästmänniskan
Går i tankarna här på att bygga eget stall (står inhyrd idag) då jag har mark tillräckligt för att kunna ha hästar här hemma. :)
Ska då...
Hästmänniskan
Jag köpte en häst i slutet på 2004, en vanvårdad vallack som jag succesivt gjorde enorma framsteg med. Han var inte trafiksäker, aldrig...
Hästmänniskan
halloj! vad är det för regler egentligen när man ska transportera äldre hästar? hästen jag har tagit hand om i 7 år ska flytta. hon är...
Kropp & Själ Förra sommaren åkte mamma och jag runt och kollade in massor med gamla medeltida kyrkor som hade öppet, både vägkyrkor med hamnade även...