Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Ja, vad gör man som sådan? De vill att jag ska bli ordförande men jag vet ju inte riktigt vad det innebär? Så berätta ni som vet...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Saga-Kullberg
·
M
Hästmänniskan Hej! Undrar bara vad ni tycker är bäst? Eget stall hemma eller vara inackorderad i ett stall? Vad är det som är bra och dåligt med... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 928
Senast: Immer
·
U
Hästmänniskan jag vet inte om tråden ligger rätt men visste inte vart den skulle vara. men iallafall..min häst sparkar en del i väggen, framförallt...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Hejsan, jag undrar hur mycket ni betalar för era hästar i månaden ungefär, med stallplats foder m.m Det är så att jag antagligen ska... 2
Svar
25
· Visningar
2 493
Senast: minnisjasmin
·
V
Hästmänniskan Jag hade tidigare min häst i ett kollektivstall, där vi var tre ägare och fyra hästar. 3 ponnyer och en stor häst, därav en av ponnyerna...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Vannie
·
C
Hästmänniskan En konstig fråga kanske, såhär mitt i vintern. Men årets ekonomiska planering är i full gång. Hyr ett stall med hagar och en stor...
Svar
13
· Visningar
4 321
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan efter att ha hört rykten nu ikväll om att de ska bli mycket dyrare att ta lastbilskort till hösten så finns här nu allvarliga...
Svar
7
· Visningar
1 606
Senast: kickthecat
·
F
Hästmänniskan Har hittat en väldigt fin häst på nätet. Hon verkar väldigt fin på beskrivningen och när jag pratade med ägaren så verkade som att detta... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 413
Senast: SweetBriar
·
Gnägg Från dagens pay and ride
Svar
0
· Visningar
113
Senast: rebeckasff
·
Svar
0
· Visningar
131
·
Gnägg Pay and ride, hans första tävling :)
Svar
0
· Visningar
114
·
Gnägg Lite dressyr på fältet
Svar
0
· Visningar
101
·
Gnägg Dressyr hemma på fältet
Svar
0
· Visningar
118
·
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Fiorano
·
Gnägg Lite tömkörning hemmavid.
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Fiorano
·
N
Hästmänniskan Jag har lite problem med dåliga och svaga handleder, någon som har tips på hur man kan träna för att det ska bli bättre?
Svar
3
· Visningar
1 331
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Jag vill inget heldre än att bygga ett stall hemma, men det är bara ett problem, vi äger ingen mark! Och alla här...
Svar
14
· Visningar
1 530
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Hur ser en perfekt arbetsplats ut för hovslagare och veterinär som kommer ut till ett stall för att utföra sitt jobb? Vilket typ av golv...
Svar
18
· Visningar
3 002
Senast: Atlas
·
K
Hästmänniskan Ställer frågan till er som har erfarenhet av att hålla hästar i lösdrift. Vad tycker ni är för och nackdel med att ha lösdrift? 2
Svar
21
· Visningar
6 549
Senast: sjoberga
·
E
Hästmänniskan Jag har lite funderingar och skulle vilja ha lite tips på hur jag kan tänka här om nån av er har vart i samma sits eller kanske tycker...
Svar
15
· Visningar
1 703
Senast: zzz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025