Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Vet inte var denna tråden hör hemma, men gör ett försök här. För flera år sen skrev jag ett inlägg här om foderhäst och liknande...
Svar
7
· Visningar
3 934
Gnägg Min häst Annabell :)
Svar
0
· Visningar
159
Senast: SLAVBOBARE
·
Hästmänniskan Jag börjar misstänka att jag har ett snett bäcken, det känns alltid som om jag sitter snett:confused: trodde först det var sadeln men... 2
Svar
38
· Visningar
10 265
Senast: veronican
·
C
Hästmänniskan (förlåt om jag lagt tråden fel) Min "bonusmamma" som bott ihop med pappa i ca 10 mån, där jag bor trots att jag snart är 21 (varit/är... 2
Svar
28
· Visningar
3 312
Senast: Miaa
·
U
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt..visste inte vart den skulle ligga. iallafall så ska jag flytta hästen och måste därför ha en ny...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Kallebus
·
H
Hästmänniskan För ca 3 år sedan kraschade jag illa när jag åkte Snowboard och skadade axeln då, samma sommar gick den ur led ca. 3gånger. men sedan...
Svar
5
· Visningar
3 403
Senast: Hammond
·
I
Hästmänniskan Det har varit lite si och så med hästlivet sen jag började plugga på högskolan lite medryttarhästar hit och dit, men det går på något...
Svar
5
· Visningar
1 347
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Var (efter mycket tjat från mamma) till kotknäckaren idag. Lite bakgrund: för två år sedan åkte jag i backen och slog mig rejält...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Hermione Granger
·
Hästmänniskan hoppas tråden ligger rätt flytta den annars. jo, jag undrar om det är tillåtet att kopiera de här gula köpekontrakten så de blir vita...
Svar
18
· Visningar
1 647
Senast: Gullan86
·
Hästmänniskan Måste kolla med er nu. Är det brukligt att medryttaren betalar månaden efter eller i förskott? Alltså ponera att en ny medryttare börjar...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: __Stilett__
·
A
Hästmänniskan Jag har planer på att starta en foder butik för häst, hund, katt och smådjur men vågar man ta steget? Vad ska man tänka på? Är...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: Rambolina
·
H
Hästmänniskan (det är ok att flytta tråden men ta helst inte bort den) jag som är en studerande 16åring får ju inte så mycket pengar i månaden i...
Svar
4
· Visningar
1 882
Hästmänniskan Jag undrar om det finns en "generell" regel om lämpligt avstånd från stallbyggnad till närmaste granne, detta ligger i tätbebyggt...
Svar
8
· Visningar
8 391
Senast: a1agnlju
·
A
Hästmänniskan :bump: Min hyresvärd har gått med på att ge mig en budget på att bygga ridhus. Budgeten är tyvärr inte enorm, så jag skulle vilja höra...
Svar
4
· Visningar
3 041
Senast: Lazy Lady
·
Hästmänniskan Jag tror jag just fick världens snilleblixt :idea: Jag har länge funderat på det här med foderbort, något som kan vara i naturlig...
Svar
7
· Visningar
2 316
Senast: kvandi
·
M
Hästmänniskan Nu vill jag gärna ha tips av er kära bukefalister ang kalla fötter. Jag fixar snart inte ridturerna mer och då har det ändå inte varit... 2
Svar
33
· Visningar
5 026
Senast: verkligt nyfiken
·
Gnägg Goliat shire hingst 5 år
Svar
0
· Visningar
119
M
Hästmänniskan Ja, det har jag nu förstått att det brukar (ska) vara. Det är inte något jag har tänkt så mycket på, så skulle någon vilja förklara lite...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: Molly80
·
Hästmänniskan Min ponny är precis 148 cm enligt de förra ägarna (köpte honom för ca 3 år sen) jag tror att han har växt över.. Men vet inte om han är...
Svar
15
· Visningar
1 402
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V