Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag satt och funderade lite på det häromdagen. Om betesmarker. När jag släpper mina på bete vill jag gärna att där ska vara så pass...
Svar
11
· Visningar
4 435
Senast: nexxa
·
  • Låst
Hästmänniskan (om tråden ligger fel får någon snäll moderator gärna flytta den) :bow: En tanke slog mig lite såhär på kvällskvisten. Har en häst som...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: lakrits
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: derficutly
·
Gnägg Saga på lösdrift, 1 år gammal
Svar
0
· Visningar
136
Senast: BONA
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: BONA
·
N
Hästmänniskan Undrar om ni har lust att dela med er av hur mycket era ridhus kostar? Menar inte nu sådana som finns på de stora ridklubbarna, med... 2
Svar
20
· Visningar
23 836
Senast: nixa 324
·
H
Hästmänniskan Apropå köpa häst och kontraktsfrågor, återköp etc som flera trådar handlar om nu. Är säljaren fritagen från "allt" om det i...
Svar
10
· Visningar
4 090
Senast: Elington
·
Hästmänniskan Hoppas att jag la tråden på rätt ställe.. Måste få ventilera mina problem lite.. Har fått möjligheten att låna hem min f.d. häst...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: super_fantan
·
Hästmänniskan Ja är det någon som har tips på banker som är speciallicerade på jordbruk/lantbruk ??
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: Tabitha
·
P
Hästmänniskan Hej! Ska försöka klara av att få tappskokompetens om nån dryg vecka... börjar dock få lite kalla fötter när jag tänker på de avhuggna... 2
Svar
21
· Visningar
2 995
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Har sett det på några ställen, folk som har en gummimatta i boxen till sina hästar och bara lite lite strö för att kisset ska sugas upp... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 495
Senast: cassidys
·
Hästmänniskan Jag har sökt och sökt och sökt, och jag har hittat, men antingen så är jag väldigt korkad, eller så... Tja, det var väl så då... :smirk...
Svar
17
· Visningar
1 662
Senast: Arwyn
·
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Quickstep
·
Hästmänniskan jag har fått mer och mer värk i sittbenen, ingen sadel har varit bra, fått himla ont i skelettet + ibland även fått röda...
Svar
19
· Visningar
2 142
Senast: _Eva_
·
J
Hästmänniskan till att börja med, vill jag tillägga att jag vet inte alls ifall denna tråden ligger rätt, eller ifall det finns flera likadana...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Scratch
·
E
Hästmänniskan Jag går just nu i planeringstankar på att köpa mark och sedan bygga stall själv, skulle tycka det vore väldigt kul att få något som var...
Svar
11
· Visningar
2 890
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur