Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag är en ung tjej på snart 16 år, men jag har redan planer på hur jag ska kunna hjälpa hästar och ungdomar. Jag vill ha en gård där jag...
Hästmänniskan
Ngn som provat färskspån till sin hosthäst. Jag har nu bytt från torrt sågspån till färskspån och behövde inte känna andnöd idag när jag...
Hästmänniskan
Nu brinner det i knutarna.. eller ja vargen är i knutarna. :crazy:
Jag trodde aldrig att jag ens skulle börja fundera i de här banorna...
Hästmänniskan
igår nämnde min far mitt i en vild disskusion om villekn linje jag ska gå.
jag ville (ni förstår senare..) gå djursjukvård dels för att...
Hästmänniskan
Hej någon som har hört något om detta. Ska visst vara nya regler från eu och det är om man kör mer än 6 mil med hästen så måste man ta...
Hästmänniskan
Nu har vi bestämt oss för att göra något åt att det varje vinter fryser i rören istallet. Frågan är vad det finns för alternativ och vad...
Hästmänniskan
Jag behöver lite tips för att motivera dottern att vilja rida oftare framför allt nu på vintern då vädret inte alltid är det roligaste...
Hästmänniskan
Behöver lite goda råd. Har en sjuårig valack som jag haft 1,5 år och som jag hade tänkt ha som hopp och dressyrhäst på upp till LA nivå...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...