Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Har alla här inne fått sitt/sina pass från asrp ??:confused: Nu menar jag alla som skickade in 2005 !!!??? Det har nämnigen inte jag... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
12 515
Senast: AKB
·
Hästmänniskan Nu är det så här... Jag var fodervärd åt en häst som jag fick tag på hos en gammal trav uppföddare, red in hästen och hadde den i ca...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Lillan86
·
M
Hästmänniskan Jag är en ung tjej på snart 16 år, men jag har redan planer på hur jag ska kunna hjälpa hästar och ungdomar. Jag vill ha en gård där jag...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Ngn som provat färskspån till sin hosthäst. Jag har nu bytt från torrt sågspån till färskspån och behövde inte känna andnöd idag när jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 584
Senast: Empalie
·
Hästmänniskan Varning alla som inte gillar gnäll och självömkan, det är precis vad som kommer i den här tråden. :p Jag har knappt kunnat rida på...
Svar
9
· Visningar
1 496
Hästmänniskan Nu brinner det i knutarna.. eller ja vargen är i knutarna. :crazy: Jag trodde aldrig att jag ens skulle börja fundera i de här banorna...
Svar
18
· Visningar
2 141
Senast: johann-a
·
S
Hästmänniskan Hörde denna historia om ett hästköp och jag undrar om hur detta kan gå till, har tyvärr inte alla fakta men ändå.. Säljaren köpte för...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: alfa460
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi... 2
Svar
33
· Visningar
4 075
Senast: Wild Rein
·
Hästmänniskan Berätta gärna lite i så fall. Vad behöver man för tillstånd och försäkringar??
Svar
3
· Visningar
1 764
Senast: Snurrfian
·
K
Hästmänniskan igår nämnde min far mitt i en vild disskusion om villekn linje jag ska gå. jag ville (ni förstår senare..) gå djursjukvård dels för att...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Krulidut
·
Gnägg Min arab kille på 5 år :)
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Sandri
·
Hästmänniskan Hej någon som har hört något om detta. Ska visst vara nya regler från eu och det är om man kör mer än 6 mil med hästen så måste man ta...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: _Elly_
·
Hästmänniskan Har försökt kolla runt lite efter riktlinjer på vad som är max storlek på häst i mitt stall, men inte hittat nåt! Så nu frågar jag er...
Svar
5
· Visningar
1 138
Hästmänniskan ...på enklaste och rimligaste sätt.. Har en liten vägstump, typ 10 meter, från vägen till ridbanan som har blivit helt sönderkörd nu...
Svar
6
· Visningar
1 043
D
Hästmänniskan Nu har vi bestämt oss för att göra något åt att det varje vinter fryser i rören istallet. Frågan är vad det finns för alternativ och vad...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: lyckobubblor
·
R
Hästmänniskan Kan man begära att få se hästen lastas, när man är där och kollar den för ev köp? är det något ni brukar göra? tänkte när det ståt i...
Svar
16
· Visningar
1 444
S
Hästmänniskan Hoppas jag la denna tråden rätt nu. Det är så att jag har en häst och fram tills nu har jag jobbat efter gymnasiet. Blir nu arbetslös...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Jag behöver lite tips för att motivera dottern att vilja rida oftare framför allt nu på vintern då vädret inte alltid är det roligaste... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 614
Senast: Grålly
·
Hästmänniskan Behöver lite goda råd. Har en sjuårig valack som jag haft 1,5 år och som jag hade tänkt ha som hopp och dressyrhäst på upp till LA nivå...
Svar
16
· Visningar
1 679
Senast: Horzelover
·
Hästmänniskan Japp...då var det mer "bygga stall frågor" :angel: Ni som har bygg stall - hur gjorde ni med ritningar mm som skall in till... 2
Svar
35
· Visningar
2 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II