Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg älsk hästen hösten 07!
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Grannox
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Grannox
·
Hästmänniskan Bakgrundsinfo: Jag har min häst i mormors stall - har varit där hela livet, dvs 19 år. Mormor är f.n. bortrest och jag samt grannarna... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 255
Senast: Septicemia
·
M
Hästmänniskan Nån som har någon erfarenhet av ridläger eller hålla kurser? Jag vill jättegärna hålla ett ridläger för barn mellan 7-9 år.Nån som kan...
Svar
2
· Visningar
734
E
Hästmänniskan Jag är nyfiken på att få svar från dig som har erfarenhet av ridskolor på något sätt. Frågan är: Finns det något du saknar inom den... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 789
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Hej Tänkte bara kolla med er som har erfarenhet av att tex. åka till Tyskland för att köpa häst? Här själv sett mycket fina hästar...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Sofie_B
·
C
Hästmänniskan Tänkte höra här om det är någon av er som vet vad som gäller.. Jag har 2 föl (en förväntas bli maxad B och en som blir stor häst) som...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: Cairo
·
P
Hästmänniskan Håller på att välja stallinredning till mitt nya stall och undrar om någon har stall med plastutfyllnad i boxarna? Gova eller Mouvix. Är... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 087
Senast: TomasN
·
L
Hästmänniskan Hur gör ni när ni har medryttare? Räcker de att säga att ridningen sker på egen risk eller måste man skriva papper?
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Buckingham
·
T
Hästmänniskan Nästa vecka ska vi beställa tid igen till min skrutta. Hon är fortfarande stel och halt:( Jag tycker så synd om henne, varför måste all...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Tojban
·
Hästmänniskan jag vill bli sadelmakare!! :idea: helt av en tillfällighet upptäckte jag det idag när jag satt och tittade på yrken på ams hemsida... 2
Svar
33
· Visningar
4 179
Senast: Gladhjenta
·
Hästmänniskan Som några kanske vet har jag haft ett riktigt dåligt hästår. Fick först avliva 18-åringen. Två månader efter det köpte jag min... 2
Svar
31
· Visningar
4 961
Senast: Pigalle
·
Hästmänniskan Hur mycket plats har ni i sadelkammaren, att ha sadel, täcken o saker på? Räkna till en häst. Undrar oxå om ni har fler bekvämligheter...
Svar
10
· Visningar
1 540
Senast: KK1980
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja höra med er här på Buke vad ni har för erfarenhet av att hyra ut en box i erat stall. Jag har en box som står tom, och...
Svar
15
· Visningar
1 646
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Jag har en häst på prov, prövotiden löper ut 31/12. Men ajg vill redan nu lämna tillbaka hästen, då jag inte tycker det funkar, har... 2
Svar
37
· Visningar
2 994
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Jag har nu satts i det läget att jag förmodligen inte kommer att kunna ha kvar min älskade gammelkille så länge till i värsta blir det...
Svar
18
· Visningar
1 543
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Hur mycket pengar tror ni att det skulle kosta att gjuta en platta, oisolerad 9 x 9 meter? Vi har tillgång till armeringsgjärn... 2
Svar
22
· Visningar
13 628
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Vad är bra underlag i en paddock? är sten jöl bra eller blir det flr tungt? jag är ute efter att ha grus/sand paddex och sånt blir för... 2
Svar
34
· Visningar
5 776
Senast: Anna_
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Linn_H
·