Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
108
Senast: Grannox
·
Svar
0
· Visningar
161
·
Svar
0
· Visningar
94
·
Svar
0
· Visningar
137
·
Svar
0
· Visningar
93
·
Gnägg jag o harm, syrran i blått:P
Svar
0
· Visningar
115
·
Svar
0
· Visningar
108
·
Hästmänniskan Ni som har en container och tömmer eran hästgödsel i, var har ni fått tag på dom containrarna? Alla tips är välkomna!!
Svar
15
· Visningar
6 663
Senast: EmelieR
·
S
Hästmänniskan Varför är aldrig ridning på idrotten ? Det är ju också en sport, nästan alla andra sporter är med men även om inte vi gillar dom... 2
Svar
24
· Visningar
3 179
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja prata lite med dem som går på naturbruksprogrammet med inriktning hästhållning, någon som kanske går på...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: NinaP
·
C
Hästmänniskan Vilken försäkring ? Har blivigt tillfrågat, om att ta över en varmblods vallack på 5 år. Som gått på travet, startat 6-8 gånger...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: CrazyGirl
·
Hästmänniskan Min kompis vill köpa en 16 årig fjording som inte varit försäkrad sedan den var 2 år. Finns det ngt försäkringsbolag som tar detta...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: chrysler
·
W
Hästmänniskan Min häst sparkar ut sitt hösilage på nätterna. Det blir jobbigt att mocka och känns onödigt att slänga en massa mat. Men jag har en... 2
Svar
34
· Visningar
2 900
Senast: gutenviks
·
Hästmänniskan Hej hopp! Jag ska göra ett skolarbete och behöver veta vart man kan få tag i ett ridtält, gärna också vad de kostar mm. Hur är det med...
Svar
3
· Visningar
1 687
Senast: mjauen
·
F
Hästmänniskan Hej! Undrar om det är någon annan här som har sina hästar i hagar med en järnväg som går precis i jämnhöjd bredvid. Tåget kommer... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 439
Senast: mjauen
·
Hästmänniskan Hur gör ni för att slippa stenhårta ridbanor? Ni som har "vanligt" underlag med sand etc. Är salt och sladdning det enda som hjälper... 2
Svar
27
· Visningar
4 145
Senast: Minstral
·
S
Hästmänniskan Alltså mitt sto som vi har köppt för 4500kr för ett år sedan och betalde kontant och skrev på stc papprerna som gammla ägaren skulle...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej alla ni privatpersoner som importerat från Spanien! :bump: Ni måste ju ligga inne på MASSA dyrbar info som jag är superintreserad...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: mysko
·
W
Hästmänniskan Jag vet inte riktig om jag hamnat rätt men men... :) Jag letar efter raser som passar till turridning, och har väl ett hum om några... 2 3
Svar
54
· Visningar
9 390
Senast: TheBlackOne
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Ragnhild
·