Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Finns det några rekommendationer om hur stora hästarnas hage bör vara? Tycker ni att det är okej (inte optimalt) att ha en hage på 20*40...
Hästmänniskan
Någon som är kunnig på transporter? Ska man behöva balansera hjulen på ett nytt släp - boggie ( ej "äkta" boogie m 4 hjul i a f )? GÖR...
Hästmänniskan
Som några läst hade jag ju stalldilemma för ett tag sen. Jag bestämde mig för att flytta och sade upp boxen i GOD tid innan en månad i...
Hästmänniskan
Sitter som fodervärd åt en svårt skadad häst med mycket dyr veterinärbehandling och dyra mediciner. Nu är just denna häst försäkrad med...
Hundavel & Ras Vad tycker du om corgisarna? Vet många bruksmänniskor som bytt till corgi (både pembroke och cardigan) när de velat gå ner i storlek och...
Hästmänniskan Jag hörde för många år sen att
Ponnyer ska man växande och inte i.
Tycker det ligger lite i det, även om den ementionella biten är med...