Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
111
Senast: Ragnhild
·
Svar
0
· Visningar
148
·
Svar
0
· Visningar
168
·
F
Hästmänniskan Ni som har fibromyalgi hur löser ni göramålen i stallet?Ibland orkar man ju verkligen ingenting och andra dagar går det lite enklare...
Svar
13
· Visningar
1 368
Senast: femaleghost
·
J
Hästmänniskan Alltså ibland undrar jag om det är värt att ha dem, t.ex djurförsäkringar. Här betalar man nästan 8000 kr om året för hästen, och nu... 2
Svar
27
· Visningar
2 127
Senast: schelin_j
·
F
Hästmänniskan Någon som ska söka/har sökt dit till hösten? Skulle jätte gärna snacka med någon som ska det :) :rofl:
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Faline89
·
Hästmänniskan Hur många timmar tillbringar era hästar i hagen resp. box under vinterhalvåret? Hur stora är era vinterhagar? Antal hästar i samma... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 843
Senast: Quiss
·
K
Hästmänniskan Finns det någon lag på det? Har hört något om att det är begränsad tid i hage utan skydd, stämmer det? / Lisa
Svar
4
· Visningar
849
Senast: KillerQueen
·
S
Hästmänniskan Hejsan jag skulle behöva lite tips om hur man anlägger en paddock på ett billigt och bra sätt?? Vilket underlag e bäst och finns det...
Svar
7
· Visningar
1 311
Senast: Mynta2
·
J
Hästmänniskan hejsan jag undrar om vilka som gick hästgymnsium? och jobbar med hästar nu eller gjorde? Skriv tider,löner och hur mkt ungefär en...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Mynta2
·
C
Hästmänniskan Finns det några rekommendationer om hur stora hästarnas hage bör vara? Tycker ni att det är okej (inte optimalt) att ha en hage på 20*40... 2
Svar
36
· Visningar
3 718
Senast: sydney
·
Hästmänniskan Jag har två medryttare pga av sjukskrivning,kan ej tyvärr ha häst för tillfället sju dagar i veckan! En har jag haft i 5 år,en... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 381
Senast: turbotella
·
Hästmänniskan ((Ligger kanske fel?)) Jag har egentligen inte med det jag frågar att göra, men jag blev fruktansvärt nyfiken om man verkligen får...
Svar
2
· Visningar
1 088
J
Hästmänniskan Någon som är kunnig på transporter? Ska man behöva balansera hjulen på ett nytt släp - boggie ( ej "äkta" boogie m 4 hjul i a f )? GÖR...
Svar
11
· Visningar
4 251
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Jag ska sälja en häst och har lovat köparen henne på avbetalning. Jag ska ha 15.000 för hästen, och köparen ska betala 3000 i månaden...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: plymen
·
C
Hästmänniskan Som några läst hade jag ju stalldilemma för ett tag sen. Jag bestämde mig för att flytta och sade upp boxen i GOD tid innan en månad i...
Svar
15
· Visningar
1 852
Senast: Curtice
·
J
Hästmänniskan Hej! Håller på och bygger stall och måste bestämma mig tills imorgon hur höga boxväggarna ska vara. Jag har 2 halvblod på ca 165 i... 2
Svar
26
· Visningar
9 840
Senast: jackson
·
Hästmänniskan Sitter som fodervärd åt en svårt skadad häst med mycket dyr veterinärbehandling och dyra mediciner. Nu är just denna häst försäkrad med...
Svar
12
· Visningar
1 973
F
Hästmänniskan Vi har tänkt att starta verksamhet med våra hästar, trav och avel + hunduppfödning. Vi har försökt läsa oss till regler, avdrag och...
Svar
10
· Visningar
2 339
Senast: Strajder
·
Y
Hästmänniskan Nu hamna säkert den här tråden fel.. men ändå... När ni åker och kollar på häst ni planerar att köpa.. Va frågar ni och kollar på...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: In_Joy_And_Sorrow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka