Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Jag beställde för 3 veckor sen fälgar från ett transportföretag så jag kan få på mina vinterdäck på transporten. Leveranstiden skulle...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Pacific
·
Hästmänniskan Jag behöver goda råd om hur följande situation kan lösas. En nära bekant till mig har sin häst inhyrd i ett stall som har ett 15 tal... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 890
Senast: Rebeccab
·
R
Hästmänniskan Har ett litet problem jag önskar hjälp med. Har tagit en häst på foder och den hade då rejäla hovsprickor, detta var enligt ägaren...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Masse
·
Hästmänniskan artikel i nwt Ja, vilken hästmänniska skulle inte skriva under på det! Men vad tror ni, är det den grundläggande personligheten...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: settis
·
Hästmänniskan Är det någon som vet mer preciserat hur ett stall ska vara byggt för att räknas som kallstall? Jag tolkar benämningen som så att det...
Svar
14
· Visningar
4 557
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Hur är det egentligen med det här med att sälja häst, men med återköpsrätt, dvs att hästen inte kan/får säljas till tredje person utan... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 846
Senast: travtjejen
·
S
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Har börjat kolla lite på sommarjobb nu (blir 16 i sommar.) Det skulle vara väldigt roligt & lärorikt att få...
Svar
4
· Visningar
5 615
Senast: neferra
·
Svar
0
· Visningar
163
R
Hästmänniskan Har en liten fundering, har sålt en häst MYCKET billigt och i köpekontraktet skrevs det in att återstående köpeskilling ska erläggas... 2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: Rambolina
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag skrev en ansökan till ett Hoppstall i Tjeckien som groom. Trodde inte ens att det skulle svara. Skrev och berättade lite om... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 231
Senast: millan71
·
J
Hästmänniskan I drygt ett år har jag nu ridit min medryttarhäst. Innan jag började rida honom hade han stått i två år utan mer än en skritttur någon...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Juliae
·
E
Hästmänniskan Vad frågar man spekulanterna egentligen? Jag får mer eller mindre tunghäfta när de ringer. Jag vill ju veta allt om dem, men har svårt...
Svar
15
· Visningar
2 910
Senast: Ekra
·
S
Hästmänniskan Tack ni som svarade på min tråd igår. Lutar nu verkligen åt att hästen kommer hem. Hästen mår ju uppenbarligen inte som den borde och...
Svar
7
· Visningar
1 536
Senast: elfi
·
Hästmänniskan Elaka f-bolaget (IF) hade stängt, ska ringa imorgon men min vana trogen är jag ju otålig, och det kan ju finnas de som vet här. Men... 2
Svar
20
· Visningar
4 040
A
Hästmänniskan Hur ska man göra när man lånat ut sin häst på foder, efter 2 månader kommer hon fram till att hästen har problem med hoven, vem står för...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Jag såg att en häst som jag har känt en längre tid ute på annons. Jag mailade personen ifråga och berättade lite om hästen. Den som...
Svar
7
· Visningar
2 661
Senast: Msp
·
C
Hästmänniskan Undrar vad som gäller, vilka ska ha kompetensbevis för djurs välbefinnande under transport? Sista veckan har det skrivits om detta men...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Hur tycker ni att ett miljövänligt stall ska vara? Tacksam för alla tips! :) TACK! 2
Svar
26
· Visningar
2 821
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Hur lång tid ska jag egentligen vänta på att få det som jag hela mitt liv har längtat efter - en häst? En liten bakgrund... Jag har... 2
Svar
28
· Visningar
2 185
Senast: ansk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka