Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Y
Hästmänniskan Nu hamna säkert den här tråden fel.. men ändå... När ni åker och kollar på häst ni planerar att köpa.. Va frågar ni och kollar på...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: In_Joy_And_Sorrow
·
F
Hästmänniskan Skulle köra till träningen ikväll med pållen min. Lastar som vanligt och hon hoppar så gullit på. Kommer 1km från stallet och mamma... 2
Svar
25
· Visningar
3 306
C
Hästmänniskan Jag har två gamla hästar försäkrade hos AGRIA. Den ena är 31 år gammal och den andra är 26 år gammal. Det är mycket pengar jag lägger på...
Svar
19
· Visningar
1 512
Senast: Cairo
·
S
Hästmänniskan En god vän till mig som är egenföretagare inom hästnäringen, hävdar bestämt att man enligt lag ska ha stångbett på hästen vid både...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Zelma
·
S
Hästmänniskan Har försökt få klart för mig hur det ligger till. Säg att det inte är vinterväglag men bilen har dubbade vinterdäck men hästtransporten... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
26 799
Hästmänniskan Då jag själv och inte minst min häst har råkat ut för en sådan, så skulle jag gärna vilja höra om det är någon annan som oxå gjort det... 2
Svar
30
· Visningar
3 711
Senast: Buckingham
·
W
Hästmänniskan Ja, så var man där igen... ska jag sälja eller inte??? Lite bakgrund: Har en 4 åring e.Cardento jag fött upp själv, hon är ju såklart...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Witzippa
·
F
Hästmänniskan För ett år sedan försökte vi sälja familjens ponny. Hästen gick inte igenom besiktningen vilket gjorde att tjejen som skulle köpa ponnyn...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: fiddeline
·
E
Hästmänniskan hur mycket kan man ta betald av en som e medryttare på en unghäst? hur mycket är rimmligt? tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
634
Senast: mizz_perfect
·
C
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, men det visar sig.... det är så här att jag har en häst på foder, men nu vill jag säga upp hästen... 2
Svar
28
· Visningar
4 184
Senast: Catitzzi
·
Hästmänniskan Efter att i många år ridit andras hästar ska jag nu köpa min första egna häst. Imorgon ska jag prova ett sto som jag provat en gång...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Masse
·
A
Hästmänniskan Hur är det nu det funkar? Man har 6 boxplatser i ett stall. En av de inhyrda tar ett föl på sitt sto som föds i stallet. Extra mat... 2
Svar
38
· Visningar
4 234
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för mockning?
Svar
2
· Visningar
789
Senast: ZOFUS
·
J
Hästmänniskan Hej alla Buke-människor! Har varit en doldis och bara läst andras trådar här på forumet, men nu har jag ett problem jag måste få...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: buschiq
·
Hästmänniskan Vad har ni för utbildning? Vilka program/högskolor har ni gått? Vad har ni blivit? Hur ser eran lön ut? Själv har jag precis börjat... 2
Svar
35
· Visningar
2 917
Senast: Ewelina
·
I
Hästmänniskan Om man säljer en häst, som blivit veterinärbesiktigad U.A Som sedan får problem med tex ett ben hos nya ägaren. Det klassas väl inte som...
Svar
6
· Visningar
1 232
C
Hästmänniskan Den här tråden vänder sig till er som är fodervärdar och till er som är hästägare som har hästen utlånad på foder. Vem betalar... 2
Svar
38
· Visningar
2 340
Senast: ekedal
·
A
Hästmänniskan Kan man lagligt ha 6 hästar inhysta utan att driva stallet som ett företag? Varje häst betalar i genomsnitt 1500 kr, dvs, de (min... 2
Svar
36
· Visningar
4 385
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hej,vet inte om jag lägger denna tråd rätt (flytta den om den är fel). Denna frågan handlar om rutiner i stall och för/naktdelar att... 2
Svar
36
· Visningar
2 990
Senast: NovaAngel
·
X
Hästmänniskan Jag ska eventuellt köpa en häst, ska titta på den en gång till och så först men om den verkar bra så ska jag nog köpa den. Har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka