Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Det svenska laghästen Box Qutie har förts i väg med hästambulans efter målgång.
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Flera av de svenskridna hästarna gjorde bra ifrån sig vid dagens tröstfinaler i unghäst-VM. Fem ekipage fick med sig prisrosetter hem...
Svar
0
· Visningar
254
·
Hästnyheter En av de stora höjdpunkterna vid VM i Tryon är terrängmomentet för fälttävlansryttarna. Under hotet av det inkommande ovädret rids den...
Svar
0
· Visningar
267
·
Hästnyheter Tre ryttare hade ridit på över 80 procent när Isabell Werth gick ut som sista ryttare. "Jag visste att vi behövde göra vårt bästa för...
Svar
0
· Visningar
245
·
Hästnyheter Efter fredagens succé vid fälttävlansdressyren väljer Sara Algotsson Ostholt att inte fullfölja VM. "Jag vill inte riskera min hästs...
Svar
0
· Visningar
185
·
Hästnyheter Vid 17.30-tiden var två bilar inblandade i en olycka på Östra Storgatan vid Hästveda. Strax därpå skedde ytterligare en olycka på platsen.
Svar
0
· Visningar
186
·
Hästnyheter Vad ska vi göra med alla äpplen? Ridskolechefen Josefin Linders förslag är att höra med ett närliggande stall om de vill ta emot dem... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 002
Hästnyheter Stormen Florence närmar sig ryttar-VM och har redan dränkt delar av North Carolina i vatten. Söndagens tävlingar skjuts upp, men...
Svar
0
· Visningar
662
·
Hästnyheter Det svenska laget i fälttävlan analyserar svårigheterna inför kraftprovet som är terrängritten. De svenska ryttarna och förbundskapten...
Svar
0
· Visningar
472
·
Hästnyheter I dag avgörs terrängritten på VM. Och det är fördel Sverige redan innan start. Inför mästerskapet har reglerna ändrats - något som kan...
Svar
0
· Visningar
255
·
Hästnyheter Stormen Florence ställer till problem för ridsport-VM. Nu meddelar arrangören att samtliga tävlingar på söndag troligen flyttas.
Svar
0
· Visningar
218
·
Hästnyheter Ryttar-VM i amerikanska Tryon inleddes med en avbruten och kaosartad distansritt. – Det var katastrof, säger veterinären Maria Svensson...
Svar
0
· Visningar
262
·
Hästnyheter Nu inleds även försök i Småland för att ta till vara vass som djurfoder. Arbetet utförs av en bandgående specialmaskin som kan ta sig...
Svar
0
· Visningar
198
·
Hästnyheter Det kommande ovädret över Tryon gör att arrangörerna måste göra ändringar i schemat. För tillfället är det fälttävlan, dressyr och...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: Snowball
·
Hästnyheter Tre svenskar hamnade bland de tio främsta när dressyren avgjordes i kväll. En imponerande siffra tycker förbundskapten Bo Jenå. – Vi har...
Svar
0
· Visningar
355
·
Hästnyheter Med en bländande uppvisning tog Isabell Werth hem VM-guldet i Grand Prix Special med Bella Rose. Sverige har inte mindre än tre ryttare...
Svar
0
· Visningar
350
·
Hästnyheter Stormen Florence har redan dränkt delar av North Carolina i vatten och ovädret över delstaten fortsätter att härja de närmaste dagarna...
Svar
0
· Visningar
311
·
Hästnyheter Få anmälningar har tvingat Svenska Ponnyavelsförbundet att ställa in årets ungponnychampionat i hoppning. Även ridklasserna som skulle...
Svar
0
· Visningar
257
·
Hästnyheter Fälttävlans dressyr i Tryon är klar. Det är mycket tyskt i täten och för svensk del blev det en ytterst jämn uppvisning, toppat med...
Svar
0
· Visningar
279
·
Hästnyheter Patrik Kittel satte personligt rekord i dressyrens grand prix special i VM – som räckte till en femteplats. – Jag är helt övertygad om...
Svar
0
· Visningar
198
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet