"En häst kan äta ett par kilo äpplen om dagen"

När du delger en personlig åsikt på ett diskussionsforum får du räkna med att någon har en åsikt om den. Vill du inte att folk ska reflektera över den så behåll den för dig själv.

Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar all som kan missuppfattas.
Jag tycker inte du gjorde en reflektion.
Om detta var en reflektion från din sida behöver du ta upp det sistnämnda från ditt senaste inlägg i varje tråd.

Jag tycker inte du gjorde en reflektion.
Nähä,det får du givetvis tycka. Och du anser att ja inte jag uttryckte min åsikt heller antar jag, eller?

]Om detta var en reflektion från din sida behöver du ta upp det sistnämnda från ditt senaste inlägg i varje tråd.

Varför i hela fridens namn ska jag sluta varje inlägg med "Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar allt som kan missuppfattas. "

Ursäkta men :rofl::rofl::rofl:
Det skulle vara högst förvirrande och mallplacerat i de flesta sammanhang.

Nähä,det får du givetvis tycka. Och du anser att ja inte jag uttryckte min åsikt heller antar jag, eller?

Varför i hela fridens namn ska jag sluta varje inlägg med "Jag upplyste endast om vad som skulle hända om man tänker åt andra och censurerar allt som kan missuppfattas. "

Ursäkta men :rofl::rofl::rofl:
Det skulle vara högst förvirrande och mallplacerat i de flesta sammanhang.
Det där med nyheterna var lite väll uppväxlat tyckte jag. Så det vart lite wtf där. Vi lägget ner det där nu tycker jag. Var lite pilsk å lätt irriterad tidigare idag.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 901
Senast: 13579vas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 396
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 184
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet