Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I alla fall inte en rottweiler,om man ej är kunnig om rasen.. Fick ett exempel idag! Tog en kort prom ut på grusvägen,och mötte där en... 2
Svar
20
· Visningar
1 998
Senast: Sandan
·
C
Övr. Hund Ja nu är det snart bara en vecka kvar tills de ska komma de små liven. Det ska bli så kul och så spännande då det är första gången. Har...
Svar
1
· Visningar
733
F
Övr. Hund Vart på Utställning i går resultat slutade följande BIR,BIG 1,BIS R inte dåligt för en nästan nybliven junior :laugh: STOLT...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Nu är jag här igen med mina en-till-hund-köpar-tankar. Denna gången är det whippet som står på önskelistan. Jag har en Riesenschnauzer...
Svar
15
· Visningar
5 365
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vad kallas den fina gula färgen som hunden i tre-reklamen har? Är den ovanlig? Till vänster: 2
Svar
30
· Visningar
2 045
Senast: Elcyion
·
Övr. Hund Ja, vad har era hundar för oanade och för rasen otypiska naturtalanger? Jag har upptäckt att min fauvefröken som i normlafallet är en... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 756
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni förhåller er till det? Det var så att jag skulle köpa en hanvalp som hade navelbråck, priset på hunden hade... 2
Svar
36
· Visningar
16 478
Senast: Svalan
·
J
Övr. Hund Hej min GD lyckades i morse bryta sin klo så den gick av man ser pulppan och klon har vriditt sig snett innåt,sitter och väntar på att... 2
Svar
28
· Visningar
4 437
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska låna ut flatten på foder. Det fungerar inte att ha honom med vår andra hund. Han är alldeles för dominant & attackerar helt utan... 2
Svar
29
· Visningar
2 837
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu när hunden börjar kunna vara ensam längre stunder så är det hopplöst träligt att gå iväg och sen regelbundet smyga tillbaka och... 2
Svar
20
· Visningar
2 369
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort.. För ca 3 veckor sen åkte magnus syster in med sin tik för att hon hade blivit lite gó om...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Trani
·
H
Övr. Hund Skulle behöva lite hjälp. Brukar massera hundarna efter riktigt långa träningspass. Vilket dom uppskattar. Har gått en kurs i massage...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Mamman till min valp är nu 7½ år gammal. Jag tittade för någon minut sedan på hennes tänder... Det var inte en trevlig syn. Jag tvivlar...
Svar
15
· Visningar
1 689
Senast: Yrja
·
S
Övr. Hund Ja, eller hur man ska beskriva det? Med sängkläderna? Täcke, kuddar, lakan, allt i en enda röra? Keo får ett sådant ryck nästan varje...
Svar
7
· Visningar
1 252
L
Övr. Hund Är det nån som vet varför hundar sprätter med bakbenen ibland när de är ute och rastas? Ni vet, de går där och nosar och kissar lite... 2
Svar
20
· Visningar
13 229
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Ja är det farligt att ge hunden paprika? Min hund gillar det skarpt, speciellt den röda!!
Svar
0
· Visningar
1 102
Senast: peace
·
Övr. Hund Hej och hå! Behöver råd! Min schäfer tik har "flippat ur"! Jag har två hundar, en mellanstor kastrerad blandras hane 9 år och en... 2
Svar
21
· Visningar
2 213
Övr. Hund Igår blev Nikita påhoppad av grannens hund igen, som tur är inga allvarliga fysiska skador utan enbart lite blod på ett öra. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund har en tvåårig tik som är lite småkräsen med maten, hon tröttnar på sitt torrfoder, och byter jag sort är det jättegott:laugh: i tre... 2
Svar
24
· Visningar
2 984
Senast: liljekonvall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S