Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet inte vad jag ska göra med vovven! Det började i sommras med att han kom på den smarta idén att han faktist kunde plocka av och äta...
Svar
11
· Visningar
4 144
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Ja om man nu skulle starta en kennel, åsså har man två olika raser.. En från SKK o en från en rasklubb.. måste man då ha två olika...
Svar
13
· Visningar
1 705
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Ella är nu 10 månader gammal, shit, vad snabbt tiden gick! Det känns som att det var igår jag tog en utsvulten, mager smutsig liten valp...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: hasselby
·
Övr. Hund http://uk.youtube.com/watch?v=ZCYaw5tGYAs Det närmaste min väldigt tysta hund kommer, är att det låter som hon säger "Aruba" ibland...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Jag har en JR på 3 år. Han kissar inne, överallt, på kuddar, i soffan, på gardiner mm. Han gör detta när han är själv hemma, när...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: xDollyx
·
J
Övr. Hund Vad är det för skillnad? Varför ska vissa hundar, eller är det alla, som ska registreras till jordbruksverket? :confused:
Svar
1
· Visningar
948
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En av Majas valpar, 3 dagar gammal
Svar
0
· Visningar
105
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Övr. Hund I dag, söndag, gick jag och Krasux upp tidigt för att åka och kolla på polishunds-SM som var i Karlstad. Det ösregnade när vi åkte och... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 569
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Någon som vet något om dessa hundar? Blandras Shih Tzu och Bichon Frisé. Fick syn på en och föll direkt, nu har jga letat efter fakta... 2
Svar
20
· Visningar
6 248
Senast: Elina8
·
Övr. Hund Bara en fundering i allmänhet. Lite funderingar ang. alla blandraser som får ett "rasnamn" som schabrador o liknande. Kan man göra...
Svar
13
· Visningar
2 090
Övr. Hund Min yngsta tik som är 1 1/2 år fick sitt första löp när hon var ca. 1 år. På 22 eller 26 dygnet fick hon vara hos en väninna till mig...
Svar
13
· Visningar
2 313
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Spontana förslag sökes ;) Har tre raser på lut men nya att checka upp är inte fel. *Större än en chihuahua men mindre än en liten... 2
Svar
26
· Visningar
2 308
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Är för tillfället jäkligt sugen på storpudel. Finns det något ståtligare? Ni som kan: Berätta om pudelns alla för- och nackdelar. Vad...
Svar
12
· Visningar
1 883
Övr. Hund Känns som igår som vi var och kollade på vår några veckor gammla vinglande bebis och sedan som nyss vi hämtade lilla 8 veckors...
Svar
2
· Visningar
860
Övr. Hund Ngn Bukeist som har valp eller avelstik på foder åt FM? 2 3
Svar
48
· Visningar
8 552
Senast: Flubbs1980
·
A
Övr. Hund Jag är så grymt sugen på att skaffa en valp! MEN jag är allergisk, jag reagerar på vissa hundar. Tex reagerar jag inte alls på en... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 865
Senast: Mammadutt
·
K
Övr. Hund Hejsan, jag skulle behöva råd om hur jag ska göra med min tik. Igår kräktes hon genomskinligt slem, när jag skulle torka upp det med...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag tog bort min hund för ett tag sen och har hysteriskt tittat på hundannonser efter det. Och idag gjorde jag slag i saken efter att ha...
Svar
16
· Visningar
1 623
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Vad tror ni är hon nåt ämne att satsa på eller får det bli IPO även med henne? 2
Svar
39
· Visningar
3 015
Senast: j_m_b
·
A
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp med att hitta ett juniorfoder som kan passa. Enligt uppfödarens råd ska det vara ett foder med högst 0.80%...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka