Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag har dottern och sambon varit på bio och när vi kom till bion kom det även en familj med en hel drös barn och en hund. Jag vet inte...
Svar
18
· Visningar
1 299
Senast: TinyWiny
·
J
Övr. Hund Hejsan! Har en blandras valp på snart tretton veckor. Men han är osäker på andra hundar och sånt. Men det är ju hur svårt som helst...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Mitt nya tillskott, även om jag har haft henne sen i Juli. Har varit fullt upp i livet så jag har inte hunnit eller orkat visa upp henne... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 050
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Någon som är haj på det här med Mentaltest av hund? Resultatet av ett MH-test säger mig inte speciellt mycket, utan mer "godkänd vad...
Svar
16
· Visningar
2 103
Senast: Brandgul
·
S
Övr. Hund Hej. Jag har en schäferhane på snart 4 år, som heter Abbe. Hans föräldrar är Alpiolens juvel och Skanstorpets krax. Jag undrar bara om...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: sanchefri
·
S
Övr. Hund När, om någonsin, "tokrusar" era hundar? Vad jag undrar över egentligen är om ni låter dem tokspringa som vildar någon gång, var... 2
Svar
35
· Visningar
4 857
Senast: Camilla82
·
N
Övr. Hund Vill börja lite lätt med agility med min 2åring, men hur vet jag att hon har dom "rätta musklerna" ? vill bara hålla på med det för...
Svar
6
· Visningar
921
S
Övr. Hund Jag har en papillonhane som är ganska exakt 7 månader nu och jag har haft honom sedan han var 9 veckor. Han är annars väldigt lättlärd...
Svar
12
· Visningar
13 344
Senast: cillq
·
Övr. Hund Snabbt förklarat så bor min förre hund hos en släkting då omständigheterna i mitt liv inte gick att kombinera med hans behov. Jag har... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: KisseNova
·
S
Övr. Hund Ja, då fick jag veta hur man gör med bilder...och nu bjuder jag på Keo-kavalkad! Vi tar det i omvänd kronologisk ordning med de... 2
Svar
25
· Visningar
2 335
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Finns inget vackrare än hundar med blå ögon enligt mig :love: Vill väldigt gärna se bilder/foton på hundar med blå ögon (eller ett... 2
Svar
26
· Visningar
10 840
Övr. Hund Fick tips för ett tag sen här att det finns ett speciellt kort för just veterinärkostnader men har glömt vilket det var. Finns det...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Linduska
·
Övr. Hund Min stora tjej e så himla seg när hon gör sina tricks. Hur kan man träna upp snabbheten i det? hon gör allt i slowmotion :grin: Säger...
Svar
2
· Visningar
743
F
Övr. Hund att "låna" en hund i ett år? Jag går andra året på ett naturbruksgymnasium med hästinriktning och nästa år, i trean, kan man gå en...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Ja, jag har en tjockis i mitt hem :eek: Bara att konstatera faktum och jag grubblade länge och väl på hur det kunde komma sig att...
Svar
11
· Visningar
1 414
Övr. Hund Kom idag Låt mig få presentera; Red Delight Född på 57'e dräktighetsdagen, helt överraskande och utan förvarning...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund jag behöver hundpassning till min hund en vecka när jag ska åka utomlands ,mejlade på en annons där en tjej erbjöd sådan passning ...
Svar
18
· Visningar
3 020
Senast: TinyWiny
·
A
Övr. Hund Hej! i onsdag fick jag hem min lilla golden valp. Hon är världens gulligaste och roligaste. Men mest bara ute. Inomhus är hon rädd... 2
Svar
31
· Visningar
2 936
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Behöver råd och hjälp..Står just nu och stampar på samma ställe! (Drar de kort) Har en fd *vän* eller vad man nu ska säga som jag...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: OhNoez
·
L
Övr. Hund Jag har en svart schäfer. han är född 04 och vi har börjat fundera på att ta valpar efter honom då han är "godkänd" för avel. Här har... 2 3
Svar
44
· Visningar
12 107
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka