Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skratta inte, nu när jag lyckats övertyga min hund om att apportblocken är ett mycket värdefullt och eftertraktat föremål så är det dags...
Svar
1
· Visningar
776
E
Övr. Hund Jag blev lite småsur (men inte så förvånad) när jag lade märke till att man, för att få vara med på sidan "Champion & Vinnarbilder" i...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Myrten
·
L
Övr. Hund Jag var ute i skogen med hundarna igår, hörde hur Eya skrek till men reagerade inte nämnvärt eftersom att hon ofta gör illa sej...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: liten82
·
Övr. Hund Eller i just detta specifika fall fredagsgodis :D Har även fått fotat lite andra bilder på lille Jerven Drar vind Och drar...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja det är en chihuahua!:love: Lilla Kirsty önskar nog att hon var en liten vavva. Det är ju störtmysigt att bli buren så man...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: memma
·
P
Övr. Hund hur gör ni för att lösa hundpassningen när ni jobbar/pluggar? dagmatte/hunddagis? åka hem på lunchen? hunden med på jobbet? ungarna... 2 3
Svar
56
· Visningar
28 295
Senast: Priscilla
·
K
Övr. Hund mina hundar, en schäfer och en lapphund fäller en hel del hår just nu. dammsuger minst 1 ggr om dagen. för någon dag sen köpte jag en...
Svar
6
· Visningar
2 576
Senast: Elma_vip
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Empire
·
Övr. Hund Yda, vår tös fyller 11 månader idag. Hon har varit hos "farmor" idag och jag hämtade henne vid 17. Efter 17 har jag, vid tre...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: pumah
·
T
Övr. Hund hejsan! Första gången jag är här... har en hund som kliar sig HELA TIDEN! har gjort så unifär en månad nu... Vet ej vad det kan vara...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: tessb
·
Övr. Hund Pappa ringde häromdagen och tyckte att 'brukar de bli trötta av löp?' (Haft hund, och tik, i många år. Men det är ett bra tag sen han... 2
Svar
23
· Visningar
6 220
D
Övr. Hund För några dagar sedan så hade vi filmkväll hemma med några kompisar, dom hade med sina hundar.. Vi har även en tik som e skendräktig...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Donnan
·
D
Övr. Hund Uups - jag menar faktiskt höftledsprotes för hund. Vad kostar operationen? Hur lång sjukhusvistelse och rehabilitering krävs?
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: divina
·
Övr. Hund Och åter igen ställer jag mig frågan..Vad gör folk med sina hundar(eller inte gör)...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: escodobe
·
T
Övr. Hund Jag har tidigare läst någonstans gällande ålder på tik vid avel. Nu hittar jag inte igen var jag läst de någonstans. Någon som vet var...
Svar
18
· Visningar
2 791
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Någon som har tips på hur man kan lugna ner hunden vid spårning? Jag är nybörjare på området men har fått visat hur man ska börja... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 130
Övr. Hund Då jag kände att en av anledningarna till Ellas utfall vid hundmöten var att hon behövde får mer utlopp för sin energi så bestämde jag...
Svar
3
· Visningar
901
Övr. Hund Våren 2001 fick min underbara hund somna in, med bla veterinärers och uppfödarnas tillstånd. Han blev ca 3 1/2 år gammal, och var mitt...
Svar
8
· Visningar
7 726
Senast: OhNoez
·
Övr. Hund Här kommer lite bilder på mina två hundar Goliat jackrussel 4 år och Fanny schäfer/rotweiler 12år och vår knasiga katt Dexter 1 år...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: ishmanda
·
J
Övr. Hund Hej! Är det någon som har ett svar kanske.. Min 5mån schäfer har som finnar Under magen & i benveck. Gula i mitten & röda runt om. En...
Svar
7
· Visningar
1 501
Senast: Nora_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka