Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan någon, som vet, hjälpa mig att tyda detta MH? 1a.Kontakt hälsning : 5 1b.Kontakt samarb. : 2 1c.Kontakt...
Svar
9
· Visningar
2 139
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag tror jag håller på att bli galen, även om vallhunden är 100 gånger mer lättlärd och lättränad än den stora jag har så hade jag...
Svar
10
· Visningar
1 026
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Syrran!
·
Övr. Hund Om man köper en hund i Spanien, vad krävs för att man ska få resa med den lite varstans i Europa? Och hur lång tid tar dessa...
Svar
11
· Visningar
997
Övr. Hund Har träningskompisar som har köpt en ny valp och den är nu tio veckor och enligt husse och matte får den absolut inte träffa andra...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Armani__
·
Övr. Hund :D Gnugga geniknölarna nu ;) Datum? Antal? Varav hanar? Varav tikar? Och inget fusk nu :rofl... 2
Svar
38
· Visningar
2 321
Senast: Grana
·
Övr. Hund På fredag bär det iväg och hämta hem valpen!!:bump: Vi har redan en hund idag som är snart 8 så vi är inte helt lost.. Men honom fick...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Mammadutt
·
A
Hundträning Jag behöver tips. Försöker träna passivitet med min lilla. Jag försökte den här metoden: "När valpen är hemmasatt hos dig är det dag...
Svar
3
· Visningar
2 090
Senast: soma
·
  • Låst
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/18103165.htm?ca=8_s&last=1 Jag skulle aldrig köpa en sådan valp, faktiskt. Hur tänker ni när det kommer till... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
11 235
Senast: Trani
·
Övr. Hund Är det någon här på buke som har/har haft en hund som löper (alldeles) för ofta? Min tik är inne på sitt 5:e löp på drygt 1½år (hon är... 2
Svar
20
· Visningar
5 279
Övr. Hund Ordet fritt.. Fördelar, Nackdelar osv :)
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min Lille Vidar är minsann inte så liten längre... Han har gått från liten fis; Till ståtlig karl; Fattar inte att...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: Minerva
·
L
Övr. Hund En vän till mig har ev. fått sin hund (Bichon Frisé) parad. De har inte sätt om det har hänt något men de tycker att tiken börjar bete...
Svar
0
· Visningar
2 570
Senast: Larnqvist
·
F
Övr. Hund för och nackdelar m kastration?! mitt "problem" vi har många tikar i grannskapet, o min hane har börjat smita i väg på rundturer. han...
Svar
17
· Visningar
1 702
Senast: Trani
·
Övr. Hund Mamma och pappa har en 10 årig tik som nu börjat kissa ofta, och när hon kissar så kommer det lite blod också. :crazy: Vad kan detta...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Tävling vs arbete! Visst är det så att det är väldigt vanligt att det skiljer en hel del på tävlingshundar och vad de ska göra och på...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag skall gå MT med min rottis tik den5 oktober. Vad är minsta poängen för att bli godkänd på MT Måste alla momenten klaras för ett...
Svar
2
· Visningar
1 737
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund Hur många är det här som har en Schäfer? Kön, ålder? Tränar/tävlar ni något, eller är ni bara bästa kompisar? Jag är nybliven... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 758
Senast: hasselby
·
S
Övr. Hund En valp kommer om ca 7 veckor. Första i detta hushåll så vi har ingenting. Är det något jag glömt? Tandborste Tandkräm Halsband... 2
Svar
32
· Visningar
2 056
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Det är så att vår hund har fått ett svullet öga, man kan se en ganska stor rosa/röd plupp i ögonvrån Det ser väldigt otrevligt ut kan...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Sannis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka