Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En av mina bäska vänner, K, funderar på att köpa hund av mindre ras, inte med sådär jättemånga uppfödare i Sverige. Hon vill gärna...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hittade ett gäng skivor med jättegamla bilder som jag trodde jag hade förlorat. Måste visa några! Sirius 4 månader, efter sin första...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Nu har bukes "Aningsfull" blivit hundlös :p Hennes lilla Julie är hos hennes föräldrar, och greyhounden Harry är hos mig. :love: Han...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Red_Chili
·
E
Övr. Hund då vilken är världens finaste ras/blandras engillt er? min är Golden retr./irl.sett. ;) dom ärursöta. vilkenäreran favvoras? ha gäärna... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
16 012
Senast: Flipp
·
T
Övr. Hund Ska kastrera min tik om nästan två veckor och vill gärna höra lite om era erfarenheter, bra såväl som dåliga:) Hur vanligt är det med...
Svar
13
· Visningar
35 786
Senast: thoora
·
J
Övr. Hund Vad måste man göra när man får valpar, troligen blandras... regga dom, vaccinera,chipmärka vad mer och vad kostar allt? nån som vet
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund I did it all four you!!!! Något OT tråd, men vi har i alla tider spekulerat i hur vi hundbukefalister ser ut och verkligheten har... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 566
Senast: villi
·
Övr. Hund Jag vet att ägaren finns här på buke, men jag kan inte komma på användarnamet :o så därför vänder jag mig till er. Vad är det för ras... 2
Svar
31
· Visningar
2 793
Senast: Spirit
·
V
Övr. Hund min labbe kille fyller trå år här i vår och har ALDRIG någonsin intreserat sig för att bära runt saker i munnen, förutom då vi tränat...
Svar
7
· Visningar
1 405
Senast: vickis-pajala
·
P
Övr. Hund Min vovve på 4 månader har börjat klia sig mer än normalt. När jag och min pojkvän kollade igenom henne så hade hon mjäll längs...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Ponnytokig
·
Övr. Hund Nu har någon kastat djurkadaver i plastsäck mot stora vägen i slänten som gränsar mot vår tomt. Självklart hittade min dräktiga tik det...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Gumman
·
H
Övr. Hund Vad kostar det det att chipmärka en hund? Vad tycker ni e bäst, att märka med chip eller med tång i örat? Fast örat kanske i lite...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Springer
·
J
Övr. Hund Hejsan! :) Jag skulle vilja ha lite tips på namn. Ska nämligen snart skaffa en golden och skulle vilja ja lite tips på vad som passar... 2
Svar
33
· Visningar
14 230
Senast: Zita
·
Övr. Hund Som jag tidigare berättat så ska jag som helt novis ställa ut sambons taxar till helgen. Börjar ångra mig :angel: Fick PM:et i...
Svar
1
· Visningar
1 938
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Jag fick förfrågan till att skriva på lilla sthlm idag. Där stod det att arvodet var 495:-. Jag brukar få 600:- när jag skriver. Är...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Dentaku
·
T
Övr. Hund Har en helt underbar dobbis på snart 3 år, som är lite busig. när vi är ute, o jag fodrar våra hästar så är han med och är mysig...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: trav
·
Övr. Hund Idag hade jag en tid hos veterinären för att jag misstänkte att min tik hade urinvägsinfektion. Lämmnade in urinprovet först och fick... 2
Svar
27
· Visningar
2 277
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Är hundvakt åt syrrans hund. En boxertjej på 8 månader. Tog lite kort på henne och bara måste visa :D (OBS! lägg märke till...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Martina_m
·
D
Övr. Hund Undrar om någon kan ge mig tips på vad de finns för märken, vad gäller åksjuketabletter. Visst är de så att det inte finns för hundar...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: dockan_
·
Övr. Hund Min bästa vän, en Grand Danois tik på drygt 8 år ska opereras i morgon! Hon har fem knölar av odefinerat slag som skall bort. Hon har...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: charmant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka