Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad tycker ni om det? Vad ger ni era hundar och varför? Talar nu om torrfoder främst, inte rå föda. 2
Svar
33
· Visningar
15 800
Senast: boccia
·
W
Övr. Hund ÅÅÅÅHHH vill bara beklaga mig lite... Min valp verkar ha fått cherryeye på andra ögat nu också, nu när vi äntligen är klara med...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: FrontLine_
·
M
Övr. Hund Hur gjorde ni som har hast och valp nar ni var i stallet? Fick valpen folja med eller stanna hemma? Hur gammal var valpen da ni borjade...
Svar
7
· Visningar
1 820
Senast: mandaaa_
·
L
Övr. Hund Jag har 2 chihuahua´s skulle gärna vilja se bilder på era chihuahua´s...så släng in dem........:love: Mina kommer... 2
Svar
34
· Visningar
2 269
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Om 2 dagar ( den 9:e ) fyller min lillskit 6 månader:love: Vart tog dagarna vägen? Bildserie: 3 veckor: 8 veckor 11...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: Tambourine
·
M
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/14725344.htm?ca=23_10_s 2 3
Svar
41
· Visningar
3 082
Senast: aiquen
·
H
Övr. Hund En släkting till mig har gått bort! Och nu har jag fått en hund på halsen som jag ska hitta lämpligt hem åt.:cry: Det är en två årig...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Behöver man nämna teckning och färg när man registrerar i jordbruksverket, eller räcker namnet och chipnummer?
Svar
18
· Visningar
1 067
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Hund Nu har han bott hos oss i ca 8 månader, och jag passar på att visa upp honom lite :):)...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Marvellous
·
S
Övr. Hund Var inne på hundmässan i Göteborg idag och gick runt och kollade på alla fina hundar. På ett ställe hade de en Pyreneisk Mastiff - en...
Svar
6
· Visningar
2 194
Senast: Krut
·
Övr. Hund Tänk er en Foxterriermix (75% fox och 25% tysk jaktterrier).... ca 7 månader gammal. Tik Katt nr: 1 lever på toaletten Katt nr: 2... 2
Svar
22
· Visningar
1 962
Senast: Helben
·
Övr. Hund Nu tänker jag skapa mig en rasvals tråd, har ju börjat fundera på en till vovve och förhoppningsvis har vi en under 2009 :p Men nu ska...
Svar
19
· Visningar
1 090
Senast: Ciindy
·
T
Övr. Hund Min hund har ett konstigt beteende när han ska äta. Han tar en tugga med mat och går sedan iväg en bit bort med det och äter upp det...
Svar
13
· Visningar
10 170
Senast: Kimz0r
·
J
Övr. Hund Någon som med säkerhet VET ålder som gäller för MH resp Korning? Satt o diskuterade ämnet med sambon i går och blev plötsligt osäker...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: Jeeves
·
S
Övr. Hund Nu har det gått 2,5 månad sen min familj köpte en liten valp, som min pappa ville ha redan från början. Såhär såg han ut när vi hämtade...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Kikade runt lite och hittade denna bilden. http://www.pedigreedatabase.com/gsd/breeders/2615.html Jag måste ha sett fel, hunden... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 458
Senast: CA
·
L
Övr. Hund Börjar undra lite nu?Min blandrastik är snart 10 månader och vad jag vet har hon inte löpt än.(har haft henne sen hon var 8 månader men...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hur noga är det hos er? Är det ngn mer som låter hunden städa efter sig? Har sedan min ena hund var liten uppmuntrat att hon inte ska...
Svar
14
· Visningar
1 378
Senast: hasselby
·
M
Övr. Hund då jag bara har efrarenhet av 1valpning och det blev på det 63:e dygnet,så undrar jag e det vanligt eller farligt att tiken valpar ca...
Svar
16
· Visningar
1 423
Senast: Josssefine
·
L
Övr. Hund Jag har fått ett tillfälligt hjärnsläpp och kommer inte på vid vilken ålder man bör HD resp AD röntga. En kollega frågade mig precis och...
Svar
3
· Visningar
1 524
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka