Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund :(:crazy: Funderar när denna, idag vanliga "företeelse" damp ned bland hundfolk? Vill inte tro att det,när man skrapar lite på... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 212
Senast: jappisen
·
Övr. Hund :eek: Tiden flyger förbi och de små växer som ogräs :love: 2
Svar
26
· Visningar
1 764
Senast: Ciindy
·
O
Övr. Hund Vi har en jättedyr svart skinnsoffa hemma. Min sambos med andra ord. Den har börjat bli repig tack vare mina valpars klor. jag har... 2
Svar
24
· Visningar
7 248
Senast: Vaccan
·
O
Övr. Hund min valp är hela tiden blöt under ögonen.. mestadels iaf, och jag förstår inte varför. har frågat min vetirenär men han kunde inte...
Svar
15
· Visningar
6 431
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund har hittat en ras jag verkligen vill ha, english toy terrier :love: men dom föds inte så ofta...så nu till saken. jag har hittat en... 2
Svar
23
· Visningar
1 961
·
R
Övr. Hund Vad kan det finnas för orsaker till att min snart 6 mån tik efter att ha varit rumsren i flera månader börjat bajsa och kissa inne...
Svar
9
· Visningar
859
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Slöläser annonser på hundar på Blocket, leter efter en ersättare till min avatarhund. Jag kan mycket väl tänka mig en blandrashund den... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 185
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Vackra Old english sheepdogs (far och son!) på höstpromenad! Kramas på gräsmattan! Sötnosar:
Svar
3
· Visningar
677
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Undrar om någon har erfarenhet av det lite "dyrare" hundfodret på Lidl? Kostar runt 70:- för 5 kg. Ser väldigt proffsigt ut på påsen...
Svar
9
· Visningar
12 750
D
Övr. Hund Hej är så rädd om min lilla tik nu! Min belgiska terv har fått mycket bruna flyningar igår kväll och hon är i 7-8:e veckan nu. Jag... 2
Svar
22
· Visningar
16 970
Senast: Trolltyg
·
K
Övr. Hund Valpis har ställts ut ganska intensivt i år - 12 ggr. hittills. Mest på inofficiella. På dessa inofficiella utställningar är det ju... 2
Svar
21
· Visningar
2 448
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Kan någon vänlig själ hjälpa mig att reda ut skillnaden på att ställa ut den 3-4 januari (internationell utställning) och den 5-6...
Svar
15
· Visningar
955
·
S
Övr. Hund Har försökt para min hanhund idag. Först var tiken ointresserad och inte alls villig. Sen ändrade hon beteende och ställde upp sig, la...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Någon som har varit på någon ev dessa kurser med sin hund och löst något problem? Min uppfattning av bhk är att de har svårt att hjälpa...
Svar
13
· Visningar
1 810
Senast: xaheena
·
I
Övr. Hund Hej alla! Jag blev medlem idag. Ibland tar jag hand om andras hundar när ägarna är bortresta. Nu har jag två hundar hos mig. En av dem...
Svar
4
· Visningar
12 536
Senast: Blinkblink
·
B
Övr. Hund Hej! Jag undrar kanman ge råköttfärs till hundar han är ca9 mån. jag har hört att råköttfärs och rivna morötter ska vara bra, någon...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Min pappa har plötsligt bestämt sig för att titta på en valp. Han rev ut en annons på cavalier king charles spaniel valpar. Hur är de...
Svar
14
· Visningar
1 280
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Jag är SÅ STOLT över min lilla älskling att jag skulle kunna käka upp honom:love: Ställde ut Nero i Uppsala igår, Inoff. givetvis då han... 2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: linafina
·
Övr. Hund Mammas lilla valp blir INTE av med masken! (Spolmask trodde vi först.) Hon är nu fem månader gammal, mamma har haft den sedan den var...
Svar
18
· Visningar
3 418
Övr. Hund Ja vad ligger det på egentligen att låta en hundtrimmare klippa en mellanpudel?
Svar
6
· Visningar
4 914
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka