Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag spyr, har redan kräkts 3ggr. Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil... 2
Svar
30
· Visningar
2 747
Senast: lulski
·
Hundträning Är det någon här som har haft en människoskygg hund men som har lyckats träna bort det? Hur gjorde ni då? Hur lång tid tog det? Finns... 2
Svar
34
· Visningar
7 324
Senast: johann-a
·
M
Övr. Hund Min hund tyx inte tåla nåt foder med kött i, inte ens allergifoder fr veterinären (provat Hill´s o Royal canin). Men jag vet att det...
Svar
19
· Visningar
2 559
Senast: Petnet
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=m2OC5Z1Fii8 2 3
Svar
54
· Visningar
3 815
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund För lilltjejen :love:. Hon är alldeles precis 7 månader och visades upp för första gången, på en inofficiell. Skötte sig helt...
Svar
10
· Visningar
852
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag har blivit erbjuden att köpa en shäfervalp, en långhårig tik på tre månader. Och trots att ett flertal raser har passerat mitt liv... 2
Svar
27
· Visningar
3 696
Senast: Bansan
·
Övr. Hund idag har tiken som jag ska ta en valp efter valpat!!!:bump: Fem tikar och fyra hanar - alla flatar givetvis :) Lite bruna blev det också...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: Javan
·
Övr. Hund Hade tänkt att shoppa lite nödvändiga och bra-o-ha grejer till vovvan, men det står still totalt :crazy: Så nu ber jag om tips på vad...
Svar
13
· Visningar
2 078
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Och sin vana trogen så har Gnist varmt och skönt i sitt hus :D Valparna individuellt
Svar
11
· Visningar
875
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vill se roliga, annorlunda bilder på eran/era hundar.. här kommer mina bidrag: Kastar ingen åt en får man väl... 2
Svar
25
· Visningar
3 061
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Vilka här har valp hemma just nu? Berätta gärna om ras, ålder och hur valpen är. Vilken är valpens värsta resp. bästa egenskap? Och lägg... 2
Svar
28
· Visningar
2 775
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en Liiiiten blandrastik som ska valpa vilken dag som helst. Allt gott å väl! Men nu har jag fått nojja. Vi har tre STORA...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Är så glad idag, då valpis hade sitt examens prov på valpkursen! Och hon var så duktig och fick högsta betyg! Tänk vad glad man är för...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Jag tycker det är ypperligt! Finns så många som lägger ner tid, arbete, svett och tårar och för att inte tala om pengar på sitt...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: Zizzy
·
G
  • Låst
Övr. Hund Nu ska ni få se på världens finaste hundras föruom Siberian huskyn förstås. Saarloos wolfhound, en Holländsk ras som framkommit ur... 22 23 24
Svar
474
· Visningar
76 049
Senast: Otter
·
Övr. Hund Jag har ju sen ca 1½ år tillbaka en BC hane som jag fick som omplacering. Han är lite petig med vilka hundar han trivs med, men hittils...
Svar
9
· Visningar
1 104
Senast: Migo
·
I
Övr. Hund spinoff på tråden "man vet att man äger en...". Tänkte det vore roligt att höra vad hundägare har för fördomar mot andra raser än "sin... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 388
Senast: jackson
·
Z
Övr. Hund För ett tag sen såg jag en film på tv som handlade om en man som råkar ut för en trafikolycka. När han senare vaknar har han blivit...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: donna82
·
H
Övr. Hund Ja vi har redan två tikar som är 2 år o 8 mån o 1 år 10 mån. Har hittat en tik till som vi är mkt intresserad av, Undrar om det e mkt... 2
Svar
30
· Visningar
2 913
Senast: Elma_vip
·
Övr. Hund Har lite frågor och funderingar som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig med. Då jag nu ska arbeta mycket mer än jag gjort tidigare...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: quintess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka