Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som rubriken säger så undrar jag om man kan byta namn på en hund som är 1,5 år eller om det blir väldigt jobbigt för hunden. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
11 116
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Här är lite nya bilder på min tik som växer som O gräs. 17 mån http://www.pixbox.se/pic_show_id15760033.html
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag undrar hur era promenader ser ut? Vad gör ni till vardags och vad gör ni t.ex. på helgerna(eller när ni lägger mer tid)? Har ni...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Hur lång tid tar det innan hunden slutar att klia sig efter behandling? Min hund fick första behandlingen i torsdags, men kliar sig...
Svar
16
· Visningar
3 335
Senast: peace
·
Övr. Hund Nu i veckan har jag insett hur gammal min hund faktiskt är... En grand danoistik som blev 11 i somras är givetvis gammal men det har...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: lulski
·
J
Övr. Hund Ja.. vem har sagt att det är bara vi människor som får festa på helgen?? :devil: Mmmmmm... Dooooogbeeeeeer Förresten...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: J3O
·
Övr. Hund Finns det utställningar här i sverige för amstaff? Tillåtet att ställa ut utländska med helkupering? Någon som har en skönhet att...
Svar
11
· Visningar
1 410
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag och hunden var på utställning igår. Han blev fyra med CK i ökl hanar. Jag är faktiskt jättenöjd med honom och mig. Vi är...
Svar
9
· Visningar
679
Senast: Mysgrisen
·
S
Hundträning Ursäkta en korkad fråga, men var ute i skogen tidigare i dag och då träffade jag på några människor som hade hundarna lösa och själva...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: ponny
·
L
Övr. Hund Någon som har något tips på en ovanlig konst som man kan lära sin hund?? :banana:
Svar
5
· Visningar
814
Senast: wtf
·
Övr. Hund Var inne o kollade på en hundpsykolog´s hemsida, där berättade hon att hon använde sig av Bach´s blomsterdroppar:confused: Vad är det...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Isis
·
Övr. Hund Imorse började Harley att både kräkas och ha ganska allvarlig diarré. Det fullkomligt sprutar ut ur honom...och nu oroar jag mig för vad...
Svar
10
· Visningar
1 208
Övr. Hund Visst är väl det ärftligt? 2
Svar
21
· Visningar
2 112
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund har bråttom.. min har 38,9 o har hosta/kräk reflexer!!
Svar
5
· Visningar
7 287
Senast: KickiH
·
S
Övr. Hund Nu har jag sett så många bra fotade hundar. Jag undra vad för kamera som krävs för dessa bilder. Lägg in en bild å skriv vad för kamer...
Svar
18
· Visningar
1 648
Senast: Darina
·
Övr. Hund Här kommer några bilder på min Herta som är sprickfärdig. Hon åt dåligt i morse så nu är det nära (63 dygn från första parning idag)
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: Jeps
·
L
Övr. Hund Har nu bestämt mig för att bli hundägare. :bump: Valpen kommer om 2 veckor. Så nu funderar jag på om ni hade något bra tips om vilket... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 849
Senast: Lindyhop
·
C
Övr. Hund Har haft en bekant ute till att fotta hunden och hästen lite och ville bara visa några av bilderna! :D Roxy, Schäfer tik snart 10år
Svar
7
· Visningar
901
Senast: aleksis
·
Övr. Hund Min tik löper just nu, och om två månader kommer mjölken spruta ur juvren :crazy: Mer än en gång har jag hört folk prata om att om man...
Svar
10
· Visningar
850
Senast: Turali
·
S
Övr. Hund Fick ett sms från Glimfeather att hon är ute med Sirius och de blir attackerade av älgloppor och hon undrar om de biter hundar ...
Svar
6
· Visningar
2 214
Senast: Ströga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka