Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi skall sälja vår schäfertik och till en början lämna ut henne på prov i 6 månader. Vi vill att hon under inga omständigheter skall... 2
Svar
23
· Visningar
5 502
Senast: Lupin
·
O
Övr. Hund Min svärmors hund är ca 3 år och levt ensam och i princip aldrig varit i direkt kontakt med andra hundar. Med detta menar jag att hon...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Vi köpte för ett år sen en gråhund för praktisk jakt. Uppfödarna bryr sig inte om hon visas på prov eller ej, de vet att hon kommer...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: elmelts
·
Övr. Hund :banana: :banana: :banana: Nu har han godkänt resultat på jaktprov och därmed även "titeln" (J) :bump: Gammal man visar att han kan...
Svar
19
· Visningar
1 088
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ..köpa hund som ska tas in från utlandet? Ser rätt många såna annonser på blocket & vovve, där valpar förmedlas och ska levereras med...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Ett test,för att se om jag klarade av det:eek:Nån gång måste ju vara den första:p...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund När vi går på vår promenad. Då måste vi passera ett hus med en blandras schaou schou (felstavat) Spets. Han springer alltid från sin...
Svar
16
· Visningar
1 520
Senast: Centaur
·
L
Övr. Hund ... Funderar, hur stor betydelse tror ni att det har för valpen att ha kullsyskon? Jag tänkte, valpar leker, busar, halvbråkar och... 2
Svar
22
· Visningar
7 157
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en fråga angående foder och alla sorter som finns på marknaden! Jag har alltid fodrat med royal canin och tycker det funkar bra...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Vill ha alla råd och tips jag kan få! Ställer ut för första gången officiellt i Växjö. Funderar på hur man ställer snyggast. Min...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Stod häromkvällen på min balkong och såg hur fyra invandrarkillar trissade en liten pitbullvalp.Tillsist var den så uppkörd att den...
Svar
14
· Visningar
2 289
Senast: marieka
·
Övr. Hund Men gud snart ger jag upp :cry::crazy: Tidigare idag var vi ute i Slottskogen och lekte med Zaga, som alla valpar stoppar hon i sig...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: glee
·
Övr. Hund på min hund:o Man är gammal och lat när man är 7:D Man är stel och lat vid höfledsfel:eek: Man är fet och lat efter livmoderop:o och...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: aysha
·
Övr. Hund går ju oftast dräktig 60-65 dygn. Stora kullar föds ju ofta tidigare. Men det ja undrar är, Hur mkt tidigare är normalt? Innan 60 dygn...
Svar
6
· Visningar
11 212
Senast: sommarvind
·
Z
Övr. Hund idag blir det många hundtrådar från mig, men jag verkar ha bunkrat upp en hel del verkar det som :rofl: nu gäller det en av mina andra...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har fastnat för 2 hundraser, Basenji och Dvärgpinscher. Det svåra är att välja vilken av dem man ska köpa. Jag har kontaktat en...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Turali
·
Övr. Hund När ska man börja träna valpen? och vad? Min chihuahua valp är 9v gammal och det vi tränat är "sitt" vilket gått bra faktiskt, han...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: liten82
·
Övr. Hund Kan det vara så att valparna ser död ut men ändå lever? min kompis har sin första kull idag och två av dem är tydligen döda.. är de... 2 3
Svar
44
· Visningar
11 172
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Det är snart fyra månader sedan min fina, fina lilla vän blev överkörd... usch vad jag saknar henne! Jag knåpade ihop en liten film...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag tror jag dör-Bibbis Kan dö! Jag måste skriva av mig! Åkte till mamma och pappa idag, och jag tackar GUD att jag lämnade Gobbi (min... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 678
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka