Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag är sugen på en till hund :angel: har läst lite om bedlingtonterrier och har även varit ute och gått mycket med en sån för några...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Är det någon skillnad på att vara fodervärd åt en kennels hund och en privatpersons hund? Tex om jag lånar en tik på foder av en...
Svar
8
· Visningar
1 706
Senast: Jeps
·
S
Övr. Hund Hunden har nu inte ätit klokt på några dagar. Och idag rörde han inte ens sin mat. Han har börjat skita antingen sten hårt eller så...
Svar
6
· Visningar
3 282
Senast: solkristallen
·
Övr. Hund hur är dom i sitt temperament? pris? passar dom till lydnad, agilily, utställning? är dom svåra att få tag på?
Svar
4
· Visningar
742
Senast: barajag...
·
Övr. Hund En dag med strålande solsken, vad passar bättre än att tillbringa den dagen på stranden och låta hundarna busa av sig ordentligt? Helt... 2
Svar
24
· Visningar
1 871
Senast: Kalinsi
·
M
Övr. Hund Hej! Är det någon snäll människa:bow: som endera kan reda ut begreppen IPO/BSL/svenskskydd åt mig eller vet var man kan läsa sig till...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Sticker du fram handen? eller låter du hunden nosa på dig eller vad:confused: Gör du olika om det är en valp eller vuxen hund? 2
Svar
24
· Visningar
4 551
Senast: Aliide
·
O
Övr. Hund Det har ar mina 3 manader gamla chihauha BLANDNING med nagot annat. Dom var upphittade tillsammans, undernarda, miss skotta och svart... 2
Svar
31
· Visningar
2 188
Övr. Hund Finns det hundar som är lite, hur ska jag säga socialt inkompetenta. Som har svårare än andra att läsa hundspråk och vad beror det i...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Apollo
·
Z
Övr. Hund När jag kom hem med min lille 8-veckors papillonkille, sa min svärmor skrattande och slog ihop händerna, -Men Herre je, har du varit och...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Wicked
·
E
Övr. Hund Det är något som är väldigt fel med våran lilla vovve här hemma. Allt började i går kväll, hon verkade lite loj och var inte sitt...
Svar
12
· Visningar
1 490
Senast: eiwo
·
W
Övr. Hund Hej hopp! Tänkte bara passa på att säga hej och presentera mig lite. Har hängt en hel del på Buke förut, och är nu tillbaka efter ett...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Gnist
·
Övr. Hund nån som ska vara och ställa ut där på söndag?
Svar
2
· Visningar
541
Övr. Hund jag måste pga hudåkomma raka ner min schäfertik såhär lämpligt tills det börjar bli kallt :smirk: och jag kommer troligtvis få hålla...
Svar
3
· Visningar
881
Övr. Hund Sedan han blev påkörd av tåget i december i fjol under älgjakten kom idag.. Att han är kroppsligen återställd visste vi ju eftersom vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Kollade på Unos tänder precis. Ser ut som om framtänderna i underkäken är framför framtänderna i överkäken. Är det inte det som...
Svar
5
· Visningar
1 895
Senast: Trolltyg
·
Övr. Hund Ja, efter mycket sökande å letande tror jag att jag har hittat rasen jag vill ha!! Nämligen en Golden Retriver. :love: För 1 år sedan... 2
Svar
26
· Visningar
9 748
Senast: Mery
·
Övr. Hund Behöver råd från er andra i forumet! Min hund har kräkt 7-8 ggr sedan sju-tiden i morse. Har därför ej gett henne någon mat. Hon kräktes...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Colliehund
·
Övr. Hund Min glada och spralliga vän som älskar allt och alla har helt omvandlats till en hängig och nedstämd vovve. Han har haltat ett bra...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Tibra
·
V
Övr. Hund Har idag köpt en till Jack russel valp, en hane på 9 veckor. Har redan innan en hane på ett och ett halvt år. Men till saken, den...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Blueeyes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka