Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Det är så att jag nu, över natten är vakt åt en kompis hund. en liten shetland sheepdog tös på nåt få år och nu ikväll lyckades hon få...
Svar
12
· Visningar
2 455
R
Övr. Hund Hej! Jag ska försäkra min nya valp. Jag har dock en undran om de olika självriskformerna. IF har en fast självrisk på 2500 kr och 100... 2
Svar
24
· Visningar
2 085
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vår ena tik fick valpar i våras. Efter detta har hon sakta förändrats. Hon vaktar mer, hysterisk på mat, går upp i vikt och har nu...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Welsh
·
O
Övr. Hund Mina valpar Piggy (Beige) och Ziggy (Brun) är bröder och är ägare av bägge. Piggy är högst i rang, han är även störst och mest...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej! jag ska köpa rottweiler till våren/sommaren hade jag tänkt. och du skulle det vara mycket bra med lite goda råd på vägen. vad...
Svar
17
· Visningar
1 560
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund Jag undrar om någon kan hjälpa mig för jag får så olika svar. Kanske någon som har erfarenhet av detta. Vill få ordning på honom som är...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund hur är det egentligen?? ska man leka "kamplekar" med hunden?? fått lite olika svar på det här så nu vänder jag mig till alla kloka...
Svar
12
· Visningar
4 337
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Pelle 1995-2007 Farväl min älskade vän, 12 fina år fick vi tillsammans, genom regn och solsken, genom glädje och sorg. Alltid...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Zita
·
K
Övr. Hund Jag tycker att min Chow Chow hane Simba gjorde sig så fint med hösthimlen som bakgrund :)
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: SomethingLovish
·
Övr. Hund Har en kille på 7 år stor (ca 50kg) väldigt stressad av sig, klarar av ca 45 minuters prommenader utan att bli jätte stel och få ont i...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Minerva
·
C
Övr. Hund En nolla för mkt eller fullt allvar? http://www.blocket.se/vi/13627641.htm?ca=23_11_s :confused:
Svar
4
· Visningar
913
Senast: NaTTa
·
Z
Övr. Hund jag är medlem i sv brukshundsklubben bl a på grund av att man måste vara medlem för att deltaga i kurser. nu har jag tänk gå med i en...
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: Zqathan
·
Z
Övr. Hund jag har fått en hund på halsen som är totalt knäpp, den håller på och knäcker mig totalt. det räcker inte med 2 timmars promenad varje...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: trav
·
Övr. Hund Det finns ju en hel del trådar om utställningar, men kan vi inte göra en där vi visar upp bilder? Det kan vara kul att se hur man... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 458
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Jopp, (råkade såklart missa några bokstäver på rubriken också! :cool: ) Min 4åriga cockertik opererades i fredags för... 2
Svar
20
· Visningar
3 768
Övr. Hund Idag har vi varit på RR träff vid havet från 11.00-16.00. Här är ett urplock av alla bilder som togs. Jag är den stoltaste matten i... 2
Svar
23
· Visningar
1 785
N
Övr. Hund Hej igen! Att jag går i valptankar är att jag ska avliva min R/D korsning i morgon.Han har blivit till åren 11år snart 12.Det är ett...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Min lilla 10-veckors valp har fått ett rejält setback i sin rumsrenhetsträning. Men jag börjar misstänka att det finns mer bakom det än...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Miao
·
Övr. Hund Tog lite foton på mina två hundar i det fina höstvädret:D Blev ganska nöjd över några bilder:) Här är Curry 11-årig Coton de...
Svar
15
· Visningar
1 085
Senast: Tviggy1081
·
B
Övr. Hund Finns det mågon typ av torrbalsam eller liknande till hund? Vart hittar man det :confused: Har en lurvtuss som förvandlas till en...
Svar
1
· Visningar
913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka