Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I dag är jag stolt:)! Övertog för drygt 1 år sen min tik,min gamla uppfödare jag haft i dryga 20 år ringde mig,hon visste att jag tagit...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: charmant
·
Övr. Hund Vaknade av att valpen spydde inatt, 2ggr. När jag skulle torka upp det fann jag då detta i ena spyan!!:eek::crazy: Är det mask? Det... 2
Svar
35
· Visningar
2 928
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Litegrann om mängd, typ, storlek osv. Hur mycket äter era hundar om dagen? Deciliter eller gram. Vilket foder är det? Vad har ni...
Svar
11
· Visningar
3 102
Z
Övr. Hund jag skaffade en långhårig schäfer för ca 5 veckor sedan och då hade han båda öronen ner, efter några dagar reste han på v öra och höll...
Svar
15
· Visningar
2 246
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Ddet finns ju massor utav hästtidningar, som Hästfocus, ridsport, lycky rider osv. men vilka hundtidningar finns det egentligen och...
Svar
17
· Visningar
948
Senast: Englaa
·
P
Övr. Hund Kom på att det är länge sedan jag skrev här. Mycket har hänt. Vår fotvärmare Jesper fick tas bort i somras:cry: (hata fästingar)...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: Dravena
·
Övr. Hund Nu, äntligen, är min tredje kille hemma :love:!! Hämtade hem honom vid tolvtiden idag! Så nu välkomnar "storebröderna" Warro och... 2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: Miao
·
Övr. Hund Har fått mig en ny daghund, en liten tik på strax under två år. När jag hade mailkorrespondens med ägaren innan vi träffades, sa...
Svar
1
· Visningar
828
Övr. Hund Min hund brukar inte dregla, men nu i natt har han dregalt stora pölar i hela rummet, jag trodde först att han hade kissat inne, men...
Svar
19
· Visningar
38 193
Senast: Jolanta
·
M
Övr. Hund vad krävs? hur många tikar behöver man ha för att det ska gå runt å att man ska kunna å leva på det? hur många egna hanar??
Svar
5
· Visningar
2 060
Senast: Gumman
·
N
Övr. Hund Jag blir helt nervig när min hund gäspar och avlutar gäspen med ett högljudt "gnissel"! Han gör det när han väntar på att få på sig...
Svar
18
· Visningar
2 182
Senast: Ninja77
·
A
Övr. Hund Är det nån som vet vad detta kan vara? Var till veterinären och fick antibiotika men den har inte försvunnit.
Svar
6
· Visningar
6 174
Senast: villi
·
Övr. Hund Min hund fick för någon vecka sedan en fästing på magen. Hon har nu slickat på den plats fästingen satt väldigt mycket, vilket har gjort...
Svar
1
· Visningar
1 257
Senast: Atoxa
·
M
Övr. Hund Hej När man ska anmäla till MH, vilka uppgifter ska man ha med då på sig själv och hunden:o:p Tacksam för svar:bump:
Svar
1
· Visningar
587
Senast: Combine
·
Övr. Hund Hur går det med era valpar? Här hemma går det jättebra! Min PVH blir 12 veckor på tisdag. Han håller på att lära sig att sitta och... 2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Tjena hundmänniskor, ni som har schäfer eller hundar i den storleken vad har ni för längd på era halsband? 50... 60? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 312
Senast: Rotterö
·
C
Övr. Hund Vår tax har parat sig med vår basset griffon tik. Hon har bara löpt en gång förut när hon var 2 år, nu är hon 4 och första gången märkte...
Svar
17
· Visningar
1 643
S
Övr. Hund hm ja jag sitter o klurar på lite frågor angående en tipspromenad. ska vara hund relaterade frågor. o det står helt still. nån som har...
Svar
3
· Visningar
1 800
Senast: attempt
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=V5Z7j5-4DRo
Svar
5
· Visningar
741
Senast: attempt
·
Övr. Hund Har ni någonsin hört talas om att det finns en blandning mellan Dvärgpinscher och Shetland Sheepdog? Hur ser de ut? Hur är de i...
Svar
6
· Visningar
922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka