Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alla har vi hört dom. Myterna som är så svåra att få bukt med. Så nu samlar vi dom i en tråd och PULVERISERAR dom. Detta är en... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 666
Senast: fred
·
Övr. Hund LÄNK Nä, inte så länge det finns märgbensbitar i närheten i alla fall :rofl: Knäppo :devil: Eller kanske smart som inte låter...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Hej, Min hund är frusen och fryser mkt om tassarna om kalla vinterdagar och jag undrar om nån här har testat skor till sin hund och vad...
Svar
10
· Visningar
2 241
Senast: Minja
·
P
Övr. Hund Är de någon som ska dit? Jag ska ställa min valp på in.off.
Svar
8
· Visningar
836
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund :banana: :bump: :banana: :bump: Ul:et avslöjade minst 3 valpar, men det dubbla vore önskvärt :angel: Så se fram mot en... 2
Svar
35
· Visningar
2 449
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har någon fått pm till utställningen i Sundsvall än? På deras hemsida står det att de skulle skicka ut det i slutet av förra veckan men...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Comviq Amigo reklamen som går på tv just nu. En hund som väljer mellan 2 matskålar. Nån som kan säga mig vilken ras det är på vovven? :)
Svar
3
· Visningar
3 781
Senast: attempt
·
B
Övr. Hund Som rubriken lyder. Hur mycket betalar ni eller får ni betalt för att vara dagmamma åt en hund? Lite nyfiken bara för jämförelsens...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: Trolltyg
·
M
Övr. Hund Hej, Nån mer som tränar agility här? Jag undrar vad de bästa tipsen är för att träna bort att "putta" in hunden i slalomen, alltså...
Svar
1
· Visningar
850
Övr. Hund :confused: :eek: Det kan inte vara många som missat killen som försvann från gbg och hans bankkort användes senast i Rockneby detta...
Svar
16
· Visningar
2 063
Övr. Hund Min lilla valp kom igår efter mkt om o men :p Äntligen klämde Lily ut dem :) Den enda överlevande valpen. Nu är det så att valpen...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Det är ju alltid kul med hundar som kan något speciellt :D Vad kan din hund för trick? berätta gärna hur ni lärde in dem o kanske... 2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: Cezzan
·
A
Övr. Hund Hej! Undrar bara hur mycket ni låter era valpar "promenera" när de är små? (tänkte mig nu runt 4 mån) Har sett skräck exempel, där de...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: jaha ja
·
S
Övr. Hund Min mamma har bestämt sig att äntligen skaffa hund igen lagom till pensionen. Har nu lovat att hjälpa henne hitta nåt som passar henne...
Svar
9
· Visningar
2 995
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon vänlig själ som har mönster till stickade tröjor till liten vovve att dela med sig av? Min franska bulldog är en riktig liten...
Svar
6
· Visningar
6 975
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Vi har ju en strävhårig vorstehhanne som just nu jagar hårt och då kommer nästa problem, hans mage kajkar ihop. Han luktar:devil...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Idag har jag och mina kompisar på klubben haft en otroligt givande och rolig dag. Hela dagen har vi haft kurs med Maria hagström...
Svar
3
· Visningar
727
Övr. Hund Hejhej.. jag läste i en hundbok idag att valpen kunde bli negativt stressad om man kastade pinnar/boll som han springer efter eller har...
Svar
17
· Visningar
2 064
Övr. Hund Pratade med min kompis tidigare idag och hon va ganska uppgiven. Det är så att hennes hund (shäfer/collie) har börjat tugga på saker. Nu...
Svar
6
· Visningar
993
O
Övr. Hund Jag har en Jack Russell på fem månader som är världens mysigaste, men de senaste veckorna har han börjat gnaga på dörrkarmarna hemma så...
Svar
11
· Visningar
2 422
Senast: Ozzy07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka