Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Finns det någon av er som ger eller har testat att ge Stomax till er hund? Vad hade er hund för problem och hur hjälpte medlet. Har ni...
Svar
4
· Visningar
4 210
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Vad gör man när hunden äter gräs och sedan kräks oftast på natten? Gör dom det pga magproblem? Börjat ge Stomax till min hund för att...
Svar
5
· Visningar
2 667
Senast: Snobben
·
Övr. Hund jag har två st blandraser som består till stor del av rottweiler. Jag är nyfiken på om de är några mer som har en blandras med just... 2
Svar
22
· Visningar
9 271
Senast: chicasweep
·
P
Övr. Hund SAtte kaffet i vrångstrupen nu när jag bläddrade på blocket och hittade bc-korsning med gordonsetter och munsterländer :eek: Undrar...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Itchie
·
J
Övr. Hund Försöker komma på vilken den rätta rasen vore för mig ett skaffa. Men funderar också vilka raser förutom pudeln fäller ingen päls...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Våra valpar har tagit sig ur sin hundgård och bitit ihjäl en av grannens lösgående hönor. Jag skäms så jag dör. Jag har ringt honom och... 2
Svar
33
· Visningar
2 244
Övr. Hund Har precis köpt ungtik (snart 10 månader) av liten ras, renrasig med alla papper och stamtavla. Hon har kräkt från och till i ett par... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 419
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Finns det något register där man kan få tag i telfonnr någonstans för att göra en seriös kort marknadsundersökning. Detta är...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Mumin_79
·
Övr. Hund Jag har nu börjat planera för att ställa ut min valp för första gången, och det lutar åt att premiären blir den 1 december. Har kollat...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: superstar
·
S
Övr. Hund Vi har 5 hundar och dom fungerar jättebra ihop utom min hund, en Engelsk Springer Spaniel. Han är jättedum mot dom andra hundarna...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: Lady_A
·
Z
  • Låst
Övr. Hund Ser alltid på detta program och han lyckas alltid till 100%. Det måste ju vara så att han misslyckats nån gång, som inte visas i TV... 2
Svar
37
· Visningar
3 403
Senast: Jadzia
·
K
Övr. Hund Ni som inte har kombi hur åker era hundar? Skulle de funka att lägga en bur ändå? (har liiiten hund)
Svar
14
· Visningar
1 737
Senast: jappisen
·
F
Hundträning Hur började ni träna er nya hund i agility? jag vill gärna träna och tävla i det när min hund (rottis) kommer :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Rouise
·
3
Övr. Hund ... min Elvis gick bort idag. Jag hade typ gått vidare och sluta tänka på det varje dag, men nu är det precis som det var efter han...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: 3mmaaa
·
F
Övr. Hund Vår hane ska kastreras på torsdag. Vår förra hund opererades och efter det blev hon aldrig bättre och tillslut fick vi avliva henne. Är...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: Falskhet_
·
Övr. Hund Som rubriken säger så fick en kompis hund inte följa med in på ett fik idag, servitrisen hänvisade till att det finns så många... 2
Svar
30
· Visningar
2 722
Senast: CA
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en hund på 10 månader som inte sväljer allt vatten som han dricker, utan låter det rinna från munnen och ut över golvet...
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Ja ni som har eller ska skaffa den vackra rasen, kan ni va goa å lägga upp bilder å sånt om era hundar? Känner att jag gärna vill prata... 2
Svar
31
· Visningar
2 232
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Satt precis o läste igenom den andra tråden gällande elhalsband och diverse påståenden om CM. Vissa saker förstår jag inte (kommer till... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 198
Senast: Itchie
·
D
Övr. Hund Som rubrken lyder: Tips på hur man lär hunden trava vid sidan utan att slå om i galopp (stavas?)?
Svar
6
· Visningar
2 267
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck