Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Vår lilla amstafftjej har nu blivit så pass stor att hon börjat vara med i stallet allt oftare. Jätteskoj att ha med vovven ut när man...
Svar
19
· Visningar
1 327
Senast: Rose
·
Övr. Hund Är det någon som lärt sin hund morra på kommando? Hur gick ni tillväga? Kanske någon som lärt sin hund nån anna speciell grej... Jag...
Svar
13
· Visningar
2 346
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Äntligen kom kameran fram. Min Rottweiler har vuxit så det knakar! http://www.pixbox.se/pic_show_id15062150.html :love::love:
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: Alexandra93
·
B
Övr. Hund Jag och min kille har nyligen skaffat oss en blandras rottis/dobberman är 13 veckor och han hickar ganska mycket vet ni vad det kan...
Svar
2
· Visningar
1 706
Senast: Aaricia
·
T
Övr. Hund HJÄLP!!! Hur lägger man in bilder som man tagit själv...? Finner inte ut detta själv, HJÄÄÄÄLLLLPPPP någon. Tack på...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: trav
·
Övr. Hund har nyligen tagit över en vuxen hund och han har så jättelånga klor och jag kan inte klippa ner dom för pulpan. Har klippt så långt jag...
Svar
6
· Visningar
1 635
Senast: Lukin
·
Övr. Hund Beneful Synpunkter? Tankar? Använt? Larmrapporter? Pedigree Synpunkter? Tankar? Använt? Larmrapporter? Doggy... 2
Svar
25
· Visningar
8 720
Senast: Bansan
·
D
Övr. Hund Nån som har nåt bra tipps vad jag kan ge min kräsna vovve. Hårt godis funkar inte alls intresset är lika med noll. Inte ost inte korv... 2
Svar
26
· Visningar
2 043
Senast: superstar
·
Övr. Hund Häromdagen var vi ute och fotade jyckarna, postar lite bilder: (Mammas hund sliter sig....och Lilo faller)
Svar
10
· Visningar
893
Övr. Hund Den gamle? All världens klokhet ryms i de ögonen :love: Han är nu snart 9 år och "still going strong", mattes skrutt :)
Svar
19
· Visningar
1 093
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu är det lite körigt på hemmafronten igen! I somras blev jag och min ponny "påhoppade" av grannens hund när vi var ute och körde...
Svar
11
· Visningar
1 620
Senast: LIA
·
Övr. Hund Gick på stan idag och stannade till när jag såg en kille (kanske i 30 års åldern) stå och skrika på sin hund. Hunden var en amstaff...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: attempt
·
P
Övr. Hund Ehh, tydligen har jag inga alla eller? Jag som så tydligt talat om vad jag tycker om organisationer som tar hem hundar från andra...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Jag vet, man ser inte så mkt, o de är inte såå söta när de är nyfödda... Men jag kan inte hålla mig nu!!! Bukefalister låt mig...
Svar
9
· Visningar
796
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Var hittar man olika utställningar? :bump:
Svar
5
· Visningar
631
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Jag har precis fått hem min valp. När kan man låta hunden träffa andra hundar? Har hört något om efter 2:a vaccineringen vid 12...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här är mitt monster! Han söker för tilllfället jobb inom skräckfilmsbranchen, som "svart mördardemonhund". :smirk: In med bilder... 2
Svar
24
· Visningar
2 188
Senast: Tusse2
·
A
Övr. Hund Det är andra gången på lite mer än en vecka som vår valp kräks. Misstänker att hon ätit något konstigt men undrar ändå om det är vanligt...
Svar
2
· Visningar
1 916
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Finns det någon här som har Australian shepherd? Vad använder ni er hund till? Hur kom ni fram till att det var rasen för er? Bör man...
Svar
13
· Visningar
1 302
Övr. Hund Jag och vovven var ute på långpromenad när plötsligt en lös hund kommer springande, med halsband och koppel hängande efter sig. Min...
Svar
18
· Visningar
1 428
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka