Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det ngn här som har dåliga erfarenheter av Royal canin till sina rottisar??
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Ni med hundar som lätt får eksem nu när det börjar bli blött och fuktigt ute! Några tips hur man ska kunna undvika det?
Svar
1
· Visningar
626
Senast: solkristallen
·
Övr. Hund :cry: I morse så kräktes lillan 5-6 ggr och hade svårt att bajsa så vi for direkt till veterinären ... Zaga var väldigt väldigt... 2
Svar
27
· Visningar
3 431
Senast: Miao
·
E
Övr. Hund hej!! jo, jag har en liten konstig fråga.... hur väljer du ras? kör du på utseende (tror ingen gör det (hoppas ingen gör det)) eller... 2
Svar
25
· Visningar
2 154
Hundträning Japp, nu har vi haft kräket i snart 2 månader, tiden går fort och det slog mig att gris-Ollen inte haft en egen bildtråd ännu, så då är...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Har ni bukefolk nå´t bra tips som kan lindra mot kennelhosta, det låter ju för hemskt när vovve sätter igång!! :crazy: Han är...
Svar
9
· Visningar
6 067
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Finns det någon därute som äger riesenschnauzer eller har erfarenhet av dem? Jag är ute efter kennlar med gott rykte. Gärna í huvudsak...
Svar
19
· Visningar
3 335
Övr. Hund någon som har nåt erfarenhet av detta foder?
Svar
1
· Visningar
645
S
Övr. Hund Igår var jag ute och gick i skogen och jag mötte ett par som undrade om jag hade sett deras rottweiler som sprungit ifrån dom. I en hel... 2
Svar
21
· Visningar
1 966
Senast: escodobe
·
W
Övr. Hund har själv inte hund just nu, men andra jag känner använder uttrycket "fot" eller liknande när de vill att hunden ska gå bredvid...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Krasux
·
L
Övr. Hund *Hur skulle du vilja att hunddagiset skulle vara? *Vad skulle vara det viktigaste för din hund? *Hur vill du att personalen ska...
Svar
15
· Visningar
1 130
Övr. Hund Hej Har idag varit till vet på ett återbesök. Var dit första gången för en månad sedan då Zorro besvärades av klåda på tassar och buk...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Sirocco
·
N
Övr. Hund Killen här hemma skulle behöva ha en egen säng där han kan känna sig trygg och dit man kan skicka honom när det behövs. Är sugen på i...
Svar
13
· Visningar
8 329
Senast: movi
·
Övr. Hund när man binder hunden utanför och går in och sätter sig och dricker öl? Hade en gäst inne igår (jobbar på hotell) Nu är hotellet...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Ni som har eget företag med inrikting på hundar, tex kennel, hunddagis eller liknande. Hur bar ni er åt för att starta det? Behövs...
Svar
8
· Visningar
3 796
Senast: attempt
·
B
Övr. Hund Har tänkt ställa ut min hund som är 16 mån. Men vilken klass ska man ta ? Unghund 15-24 mån eller öppen klass 15- uppåt.
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Långnos
·
G
Övr. Hund Jag undrar hur ni som haft egna kullar gör med ev sporrar på valparna? Låter ni dem va, klipper ni dem själva och i såfall hur går du... 2
Svar
37
· Visningar
14 758
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Nån som har några bra tips på hur jag kan få ena hunden att "sluta" vara rädd när man klipper klorna på honom? Jag har klippt klorna på... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 619
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Hon kom ju åter från delägaren i helgen, fortfarande rätt tjock så i har släppt henne några timmar varje dag så att hon ska få röra på...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund På min fridfulla St:Bernhards tik Vera som vilar sig. Det är inte lätt att renovera ladugårdar ska ni veta säger hon. -Behöva...
Svar
19
· Visningar
1 576
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka