Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id560888_page0.html Bilder från skogspromenaden i dag http://www.pixbox.se/alb_show_id545778_page0.html...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: Rotterö
·
B
Övr. Hund Avmaskade vår valp med Banminth igår. Inga problem, han slukade den i ett nafs. Idag är han dock lite lös i magen, bajar ofta och mycket...
Svar
4
· Visningar
7 806
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Tänkte länka ut bilder från det att han är 1 vecka gammal tills nu! Kul med lite uppdatering! Första albumet... 2
Svar
23
· Visningar
1 725
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Måste bara få visa en bild jag hittade i kameran idag. Tycker den är så fin, pappa som har tagit den på sina ögonstenar: Dusty, vår...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Hur uppmuntrar och motiverar man en väldigt osjälvständig hund? Pappa har ju fått en 10 månaders Grandis, världens raraste "lilla"...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: lulski
·
Hundträning Hunden går bra i koppel. Men när vi tränar då hon är lös. Kommer hon några dm efter jämt. Om man ökar ligger hon ändå efter. Några...
Svar
11
· Visningar
2 144
Senast: Rottis K9
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Har lagt ut min Vovve på blocket nu.. Hittar jag rätt person så kommer han att flytta härifrån.. Konstigt.. det känns inte så där... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 316
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Hej! Jag och min pojkvän vill skaffa en hund tillsammans nu. men vad är lämpligt som första hund? jag vill ha en ganska stor hund...
Svar
9
· Visningar
1 125
J
Övr. Hund jag har funderat en heldel över avel på både häst och hund och kommit fram till att det är lite konstigt att det inte finns någon ras...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: syrran
·
N
Hundträning Då vi har en Siberian Husky som vi tränar drag med, så är det önskvärt att han även får träna lite extra även de dagar han ej drar...
Svar
10
· Visningar
4 026
Övr. Hund vet att det redan finns trådar men vill inte sno nåns så startar en egen! Efter och ha läst hälsat på och kollat upp tror ja...
Svar
5
· Visningar
2 967
Övr. Hund Min syster köpte för ett par veckor sedan en cavaliertik som nu är ca 13 veckor om jag inte minns fel. Valpen har varit busig, lekfull...
Svar
4
· Visningar
830
N
Övr. Hund Vi har en Siberian husky som vi håller på att träna upp i drag. Det bra, det gör det. Men efterssom man inte har andra hundar som...
Svar
15
· Visningar
3 070
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Från söt soffpotatis till fullfjädrad vakthund ;) Min stora opererades igår, och då behöver han lite beskydd förstår ni, så igår när...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur vanligt är det? Såg en annons på blocket om svartvita pudlar.. hur har man fått in den kompinationen? För jag menar, även om man...
Svar
10
· Visningar
3 435
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag undrar om det finns någon mer här som har hund och jobbar skift? Hur fungerar det för er hund med nattjobben? tänker till stor del...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Ar det nagon som vet eller var man kan hitta info om vad som galler for att flyga med hundar, ta in / ut hund fran EU land? Karantan?
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ninja
·
E
Övr. Hund Ny har första snön fallit så nu känns det som det är dags att börja fundera på ett täcke till vovven. (Grand Danois) Det kan ju bli...
Svar
9
· Visningar
2 382
Senast: elezdam
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av alla då och nu-bilder på Gnägg och även Cairos tråd här på Hund. Så nu vill jag se en bild från när ni fick... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 762
Senast: Plogflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka