Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har ni några tips på hur man gör alla hinder själv, som den här utdragbara tunneln, den är dyyyyyr, så det tänker jag inte köpa just nu...
Svar
13
· Visningar
1 088
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund har någon vart inne på denna sidan och läst? http://www.aktivhund.se/Underhallning/Roligt/ :rofl::rofl:
Svar
1
· Visningar
685
T
Övr. Hund Tazza opererades för livmoderinflammation igår :( och hon kan bara inte ha den är eländiga tratten! I går kväll dundrade hon omkring...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: wtf
·
Z
Övr. Hund Ser den här sekvensen varje dag på TV om dessa stackars hundar, det gör mig så ont. Vill gärna bidra med en 100-lapp, men är det nån som...
Svar
1
· Visningar
858
Övr. Hund Brukar roa mig med att kika på diverse hundannonser lite nu och då och ser en sak som slagit mig är att det finns många som gärna vill... 2
Svar
23
· Visningar
2 259
S
Övr. Hund Jag har blivit kär i långhårshundar Och nu vill jag att ni lägger upp bilder och berättar lite om rasen. vill ha en ras som inte är över...
Svar
19
· Visningar
11 083
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Blir en limodersopererad hund känsligare i urinvägarna? Har upptäckt att att min tik efter utebad läcker urin dagen efter, ör att sen...
Svar
4
· Visningar
1 481
Senast: movi
·
Övr. Hund om en hund på ca 1 år börjar vakta sin mat, vad tycker ni man ska göra? detta har inte hänt, men skulle vara bra å veta OM det skulle...
Svar
18
· Visningar
1 435
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Vet att det finns tusen och åter tusen av sådana här trådar, men då jag inte varit med om det själv har jag inte behövt avreagera mig...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Någon här som vet något om/har några erfarenheter av Bockes tjänstehundar? Vad det är för hundar, hur Bockes är att samarbeta med...vad...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Teodora
·
Övr. Hund Grannarna över oss har en hanhund som är ungefär jämngammal med vår tik. Just nu lever vi i ständig skräck, då hon löper och de alltid...
Svar
19
· Visningar
2 473
Senast: Cezzan
·
S
Övr. Hund Bör man oroa sig om det börjar knaka i hundens leder? Speciellt när han legat och vilat och sträcker på sig knakar det rätt...
Svar
1
· Visningar
7 658
Senast: plymen
·
Övr. Hund När man bestämt sig för att köpa hundvalp, ska man kontakta en kennel för rasen då eller ska man köpa av privatperson? (tex annons)...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: attempt
·
N
Övr. Hund vad kostar det?hur länge gäller det?är det nödvändigt att skaffa?behövs det till alla länder?
Svar
3
· Visningar
2 607
Senast: KickiH
·
S
Övr. Hund Jag letar efter rasen Kishu ken eller Kai-Ken, jag har letat på internet i flera veckor nu, men jag hittar ingen uppfödare. Antingen...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund (Kopierat från skk) Kuperade hundar på utställning Med anledning av Kennelfullmäktiges beslut i juni kommer Centralstyrelsen vid... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 419
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Har ngn läst denna??Varje gång jag läser den börja jag gråta...usch jag är så känslig:p ngn mer som är...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Albatross
·
Övr. Hund :cry: 00.30 fick jag lämna mitt lilla hjärta Kittie på Blå Stjärnan i Gbg. Efter röntgen och dropp skulle hon in på en omfattande... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 286
D
Övr. Hund Pappas underbara Ante gick över regnbågsbron i fredags morse. Han hade varit med pappa på jakt under tisdagen och fick en hjärnblödning...
Svar
9
· Visningar
1 703
Senast: dannilall
·
O
Övr. Hund Hej, vet ni någotnting om mun-operationer... Min hund har tidigare haft ett hem där man inte alls verkat bry sig om hennes tänder, och...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka