Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har blandraser: Sök på raserna på google, ta första bästa bilden och sätt in här. tex så här: Min hund, Bosco. Schäfer... 2
Svar
30
· Visningar
9 814
Senast: lill_sessan
·
S
Övr. Hund Skulle behöva lite hjälp. Behöver lite hjälp med förkortningarna där. För er som inte vet vad jag menar...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Hund Jag har en liten toy pudel flicka hemma som blev parad för ca två veckor sen. Vulvan var svälld i ca en vecka-tio dagar. Vilket den...
Svar
6
· Visningar
1 845
Senast: Grana
·
Övr. Hund ...tummarna för minina, som ligger inne för livmoderop. min tappra lilla tjej som fortfarande var pigg och gjorde tricks i morse hade en... 2
Svar
22
· Visningar
1 848
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För några dagar sen var Aningsfull och hälsade på. Med sig hade hon förstås sin jätteråtta Julie. Julie ÄLSKAR att vara här, för här...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Övr. Hund http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/dansk-svensk+g%E5rdshund/category_id/9020000/direction/full_search/district_co... 2
Svar
23
· Visningar
6 179
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Har funderat lite på det här med normal vilopuls för hundar sedan min veterinär sa att min hunds hjärta slog fint och långsamt. Sökte...
Svar
9
· Visningar
9 907
Senast: Stoppard
·
E
Övr. Hund Har en valp på 12 veckor som just nu är väldens busigaste, olydigaste hund. :devil: Har just haft en dust med honom då han återigen...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: soma
·
Övr. Hund Är det någon här som kastrerat sin jakthund? Hände något speciellt med jaktinstinkten? Om man kastrerar en hanhund som är 3,5 år, kan...
Svar
7
· Visningar
9 971
Senast: Shettisar
·
P
Övr. Hund Jag ger båda mina hundar den ena 2 år och den andra 5 månader bravo plus(färskfoder) men jag tycker de verkar som om dom inte blir så...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: peligrozzo
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Hannaa
·
Övr. Hund Vi har betsämt oss för att ta valpar på vår foxteriier tik, något spec man sa tänka på?
Svar
18
· Visningar
1 288
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min pappa äger en blandrashund (schäfer, newfouland, flatcoat och nork buhund) som är 5 år. Är han för gammal för att börja träna...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: attempt
·
S
Övr. Hund Det finns säkert andra trådar om det här, men jag hittar inga som jag tycker hjälper mig. Mitt problem är att min hund (husky) drar...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Nu tänker jag bygga en hundkoja! Hur tjock isolering bör man ha i väggar, golv och tak? Och ska det vara vindpapp eller plast ytterst...
Svar
9
· Visningar
2 982
Senast: Svanhild
·
S
Övr. Hund vart kan man få tag i ägarpapper någonstans?
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Min lille 12-veckorsplutt var ute i högt gräs igår i mörkret. Där finns en del brännässlor men eftersom han härjar som en tok (älskar...
Svar
7
· Visningar
12 218
Senast: Rajja
·
Övr. Hund idag slog det mig en tanke om tex polishundar som annvänds till ex brottslingar. om en polis skulle vara ute och jaga en brottsling med... 2
Svar
34
· Visningar
2 672
Senast: Jeeves
·
D
Övr. Hund Nån som vet skillnaden i användings områdern på en rakt länkad och en vriden kedja. Vilket är bäst? Själv använder jag rak på rotisen...
Svar
13
· Visningar
1 790
Senast: villi
·
Övr. Hund ska köpa en spårsele till min hund, men är lite lost! det är en engelsk springer spaniel, 73-74 cm runt bröstkorgen.. vilken storlek...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka