Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej!! Jag har en Wheaten Terrier som fryser när det börjar bli kallt (han är klippt), jag undrar om det är någon som har samma...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Rufsrufs
·
V
Övr. Hund Vad har ni för försäkringa på era hundar? Vad täcker dom och vad kostar dom? Har nyligen skaffat valp och jag är helt ute å virrar... 2
Svar
20
· Visningar
2 580
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hejsan, ville bara dela med mig av vår lilla solskenshistoria. Den 19 sept var jag ute vid stallet och tog en promenad med hundarna... 2
Svar
21
· Visningar
3 590
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hejsan hoppsan! vi håller på att bygga upp våra hundgårdar som ska vara färdiga för två stora hundar innan vintern. Vi har ett hus i...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Casper
·
Övr. Hund Är det farligt? Eller ska man avmaska eller så? :crazy:
Svar
16
· Visningar
4 931
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Satt precis vid köksbordet och tillverkade spårsnitlar av klädnypor och en strimlad kasse från Netto. Detta i förhoppningen att jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: MulleMonster
·
R
Övr. Hund Vad gör man med en klo som bryts av men ändå sitter kvar?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: Victoria_93
·
I
Övr. Hund Jag vill ställa ut min hund på en lite inoff. utställning på länets kennelklubb. Vart måste jag vara medlem?! :crazy:
Svar
11
· Visningar
907
S
Övr. Hund Fick ett telefonsamtal från veterinären idag, askan har kommit. Efter 13 år tillsammans är det över. Det är så ofantligt tomt, ibland...
Svar
9
· Visningar
1 137
Senast: Suuz
·
M
Övr. Hund finns det ng lag på hur många valpkullar man får ta per tik? hur många isåfall?
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vår pojk är nu 10 månader och krypt. Har funderat på det här med kastrering, vissa säger att man bör kastrera när de är krypta då risken...
Svar
0
· Visningar
2 760
Senast: replica
·
Övr. Hund Någon som är bra på att kolla upp skillnaden på alla olika märken fast det skall bara vara lamm och ris Vad är det som skiljer dom... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 528
Senast: amarillo
·
A
Övr. Hund Har en blandras valp som nu går på valpkurs. I framtiden hoppas jag att vi kan tävla lite agility! :banana:Min fråga är: hur går det...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Var ute på "stan" i helgen och gick med min hund. Hon behöver tränas lite att gå där det är mycket folk eftersom vi bor mitt ute på... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 865
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Hur är det egentligen när man har löptik gällande ansvaret. Visst - man ska alltid ha koll på sin hund - oavsett kön men om man har en... 2
Svar
21
· Visningar
4 272
A
Övr. Hund Våran hund har börjat fått kräkningar, men det enda som kommer upp är slem!. Någon som har varit med om liknande?
Svar
5
· Visningar
1 641
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Min yngsta tik har senaste vecka kliat sig väldigt mycket. Hon kliar nosen med framtassarna, kliar benen med tänderna och baktassarna...
Svar
15
· Visningar
2 734
Senast: Vimsan
·
A
Övr. Hund Mina två hundar äter torrfoder, den äldre är på ett bantningsfoder och valpis äter valpfoder.:) Frågan jag har till er, ger ni det torrt...
Svar
9
· Visningar
807
Senast: Sirocco
·
F
Övr. Hund Jag är ägare till en mycket (läs extremt) social rottis. Jag hade mycket kontakt med andra hundar när han var liten, då jag inte ville...
Svar
3
· Visningar
655
L
Övr. Hund Lewa har börjat löpa tidigare än väntat så jag måste åka med henne till Uppsala ikväll redan:( Så himla typiskt, vi hade ju anmält...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Krasux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V