Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Gick till affären med Lewa och Midas tidigare idag, binder dom utaför för att gå in och köpa en dricka (man ser hundarna inifrån...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: liten82
·
L
Övr. Hund Labben är ju en rätt vanlig ras, och efter de exemplar jag träffat så är det för mej fullständligt obegripligt :crazy: Så, jag tänkte... 2
Svar
33
· Visningar
2 586
Senast: plymen
·
Övr. Hund Var ute i skogen idag och gick med Råda. Möter en liten kopplad hund med tillhörande ägare. Råda var också kopplad. Jag tänker att det...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Atoxa
·
Övr. Hund Min hund är på sitt 12 år. Han har alltid varit lugnet själv förut, men nu har han börjat skälla utan andledning:confused: När...
Svar
7
· Visningar
14 694
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Är det någon mer härifrån som ska dit och tävla? Jag och Mirre ska dit och förhoppningsvis så går det bättre än förra gången då vi...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Mysgrisen
·
E
Övr. Hund Hund ska ju också ha en fotolek!;) Jag börjar... Jag vill se en schäfer! 12 13 14
Svar
276
· Visningar
20 763
Senast: startpompe
·
T
Övr. Hund Nu har jag sett detta på några ställen, men jag förstår inte. Om en hund är renrasig, hur kan den inte ha stamtavla? Hur vet man att...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Tintomara
·
Övr. Hund Skall ni på någon hundkurs i höst? Vad tror ni om att ha en tråd där vi kan samla våra framsteg på höstens kurser? Så skriv gärna... 2
Svar
30
· Visningar
1 787
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Jaha, då har min pappa gjort det! Han har helt oplanerat dragit på sig en hund. Och inte vilken hund som hellst, utan en 6 månader...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: lulski
·
M
Övr. Hund Vår jämthundtik har efter helgens bravader (läs jagat ren och skällt älg) blivit hostig. Så sambon tog henne i måndags till en lokal...
Svar
6
· Visningar
2 273
Senast: lulski
·
D
Övr. Hund Hur länge får en hund vara uppbunden? Altså i vanligt koppel och inte löplina. anledning till att jag undrar är att grannen binder upp...
Svar
18
· Visningar
1 834
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund ... hur börjar man egentligen? Är det ofta så att man redan är jägare, och sedan skaffar en hund? Eller kan man börja från andra hållet...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Gnist
·
Z
Övr. Hund Min far födde upp taxar en gång i tiden. Sålde en valp till en lady i Göteborg. Hon ringde efter några dagar och sa att hunden hade nog...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: trav
·
S
Hundträning Jag undrar nu när jakten hur tränar ni era hundar? På vintern kör jag släde med våran jämte men på sommaren vet jag inte hur jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 658
Senast: sanna____
·
E
Övr. Hund Hej när kan ja börja att gå ner till stan fr hemmet bor ca 3km fr stan... Tacksam för svar snarast för alla tips o svar ja får... MVH...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: trav
·
E
Övr. Hund Hej ja skulle vilja ha många tips på vilka aktiveringar som tröttar ut min valp som är 3mån, han har så mkt energi... Tacksam för alla...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Lady_A
·
M
Övr. Hund Symtom vid besvär? Har haft hund i drygt 20 år,dock aldrig någon som haft HD,har för 2 år sen övertagit en hane(medveten om att den hade...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Zita
·
Övr. Hund Va hos veteriären igår och tog blodprov för rävskabb. Det skulle ta ett tag innan jag fick tillbaks resultatet. Om det visar sig vara...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Kotte
·
Övr. Hund En fråga...är det ok om vår valp äter av både sin och vår äldre hunds mat? Vår valp äter nu Royal Canins valpfoder men hon tycker inte...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Zita
·
Övr. Hund Ni som skriver era djur stamtavlor på internet.. hur gör ni? Använder ni nå mallar eller nått? Jag håller på å hjälper en kompis med...
Svar
14
· Visningar
7 040
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka