Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Alla har sin charm, men jag älskar pudlar :love: 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 091
Senast: Hollandse Herdeshond
·
B
Övr. Hund Gå in på den här sidan om ni orkar och klicka på den engelska flaggan, där kan man skriva på en protestlista mot detta VIDRIGA...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: CA
·
Övr. Hund Jag har idag fått hem en katt och mådde jättebra över detta, ända tills hunden kom hem. Katten blev rädd för henne (har aldrig träffat...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Tambourine
·
M
Övr. Hund Vad ställer ni för frågor till era valpköpare innan köpet går igenom?? Tex. vad ska hunden användas till, hur bor ni etc... Vore...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Zoya
·
P
Övr. Hund Efter visitering av tassarna såg jag att hon hade en del små sår i själva tassen, innanför/mellan trampdynorna. Min hund har idag varit...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: annbritt brorsson
·
Övr. Hund Hur gör man? Finns det någon sida man kan gå in på och kolla? Har letat på skk men inte hittat något:confused: Kan man kolla...
Svar
3
· Visningar
5 653
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Lilltösen har väldigt kass klokvalitet. De fransar sig lätt och ser torra och spruckna ut. Vi ger henne laxolja vilket gav jättebra...
Svar
7
· Visningar
3 179
Senast: Cezzan
·
P
Övr. Hund Meeeen matte vi har inte gjort något!!!!! Ja vad säger man????
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: peligrozzo
·
G
Övr. Hund Våran hund på 7 månader blir jättesjuk när vi åker bil och spyr,dreglar och blir slö efteråt.Åker bak i minibussen.Blir det bättre om...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Någon för att gå ut med er hund? En vuxen person som man kan lägga hela ansvaret på, kommer och hämtar hunden, rastar den ordentligt...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Yasmine
·
N
Övr. Hund Köpte mig idag ett midejbälte för skogspromenader o framtida skidturer med våran kille =) Det jag söker är ngn typ av väldigt kort...
Svar
1
· Visningar
688
E
Övr. Hund okej, påminn mig inte att jag liger efter, men vad är en fodervärd?? hag har inte riktigt fattat det än... :confused:hjääälp mig:bow:
Svar
1
· Visningar
594
Senast: falukorw
·
Övr. Hund är det någon här som har en sådan eller som har åsikter om rasen? jag får hem min hane på onsdag och har gjort massa research innan jag...
Svar
11
· Visningar
2 118
Senast: Basilika
·
S
Övr. Hund har problem med min hund och skulle behöva lite tips!. När vi möter hundar så börjar han gny och skälla, han drar även i kopplet... 2
Svar
28
· Visningar
8 491
Senast: Raderad medlem 19815
·
N
Övr. Hund Nu börjar det kyla på lite väl snabbt här omkring =/ Redan så man får pälsa på sig om kvällarna när man ska ut med hunden. När det...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Vad finns det för bra foder för känsliga hundar med lågt protein? Googlade lite och hittade Standardt Mild. Någon erfarenhet? Som... 2
Svar
26
· Visningar
11 142
Senast: Grethe
·
Övr. Hund Min hund är försvunnen! Vet att efterlysningar ska ligga på radannonser, men fler kollar trots allt här. Han är en röd/brun...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund min blandras tik skall nu förhoppningsvis få valpar för andra gången. Skall ner och ultraljuda om ca två veckor. men ja oroar mig lite...
Svar
3
· Visningar
3 075
Senast: sommarvind
·
P
Övr. Hund Jag har lite meck med att klippa min stora hunds klor, han e inte svår men hans klor är.... Dom är stora grova och alltid väldigt...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Hund Vilka ska dit ? Någon som varit där förut? Brukar det vara mycket hundar ? Jag väntar på PMet, det borde väl komma snart...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: Sozzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka