Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag har nu funderingar på att utbilda mig till detta, och är lite sugen att höra vad ni hundägare här på buke tycker om det här med... 2
Svar
24
· Visningar
2 450
Senast: Ammon
·
C
Övr. Hund Har varit och köpte färska märgben på ett slakteri i stan som jag tänkte ge till min hund. Men när jag köpte benen så sa dom att jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
58 505
Senast: Charlotte
·
H
Övr. Hund Vill se söta valpar av olika raser! Här är mitt bidrag! Irländsk röd setter. Fem veckor:love: 7 veckor:love: 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 630
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Min Rottweiler (hane, 10 månader) har gett mig ett litet dilemma som jag gärna vill ha tips på hur jag kan lösa. Ända sedan vi fick...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: fetanten
·
Övr. Hund typiskt nog så hittar jag inte kameran.... hunden är enliten plutt, väger väl 2-3 kg, kanske lite mer. spetsigt ansikte. vit...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: taccotad
·
Övr. Hund Funderar på vilken ras som kan passa mig. Jag vill inte att rasen ska ha jakt i sig då jag vill kunna ta med hunden ut på ridturer... 2
Svar
24
· Visningar
3 065
Senast: boccia
·
P
Övr. Hund Jag har en fråga ang. något jag fann på en hemsida tillhörande en kennel, som inriktar sig på att föda upp schäferhundar främst... 2
Svar
23
· Visningar
2 660
N
Övr. Hund Har ibland sett statyer i div djurbutiker med utseendet av en varg. Jättefina o så...men det är INTE priset. Typ 3-5000:- LITE väl...
Svar
0
· Visningar
1 674
Senast: Nozer
·
G
Övr. Hund Vår tax har den tråkiga ovanan att tugga sönder sina tassar då och då. Oftast bara lite, men senaste året har det hänt någon gång att...
Svar
13
· Visningar
2 979
Senast: Javan
·
N
Övr. Hund hej.. min schäfertik är 3 år och 8 månader och har fått epilepsi, och jag undrar om det finns någon med vana av detta som kan berätta... 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Nightrunners_Noya
·
B
Övr. Hund Om en tik blir parad i vad man tror mitt på löpet, kan hon då sluta att löpa just för att hon är parad, eller ska de normalt endå löpa...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Blixtra
·
B
Övr. Hund Någon som kan något om flygburar för hundar storlek Golden? Ska ut och flyga i Mars och behöver tips om vad som är bra/mindre bra. Gärna...
Svar
7
· Visningar
4 120
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Om jag har tur så får jag valpar om sju veckor. Jag har i såna fall tänkt behålla en. Jag har 22 dagars semester kvar att ta ut, men hur...
Svar
14
· Visningar
1 748
W
Övr. Hund När min vuxna hund var valp (6 år sedan) fanns en del drop in hundutställningar, bla på årsta gärdet, man behövde inte vara medlem i skk...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: cano
·
Övr. Hund Min hund(hane,fyra år och dalmatiner) kan inte kissa ordentligt :cry:.Det kommer bara dropppar fast han försöker. Nåt är helknas... 2
Svar
24
· Visningar
10 133
Senast: Messy
·
Övr. Hund http://wb726209.bahnhofbredband.se/zeke.jpg
Svar
8
· Visningar
754
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund få hunden att låta bli katten. Det är en welsh springer spaniel på 5 månader. Hon blir tokglad när dom träffas och vill leka, katten...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Är så glad, både å min och tikens vägnar så måste få skriva några rader. Grehoundtiken förlorade ju sin kamrat sedan flera år i maj... 2
Svar
25
· Visningar
1 991
Senast: baraclara
·
Övr. Hund Igår skadade min hund en bak klo när vi var i stallet. Den är jätte sne & i fästet kan man se att den är lite sårig (torkat blod) Man...
Svar
11
· Visningar
9 552
Senast: Zita
·
D
Övr. Hund Vore MYCKET tacksam om någon vet var man kan finna en vit Puli. Helst valp, kön spelar mindre roll.:bump:
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka