Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Klass 3 är det den lättaste klassen i tävling?
Svar
9
· Visningar
794
Senast: iiidaa
·
Övr. Hund Polisen verkar ha grym koll ibland:D http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=604961
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Ocras
·
Övr. Hund Har ju precis skaffat mig en liten valp :love: en American Akita :love: Hennes fullständiga namn är kennelnamnet+ D Tina Turner. Hjälp... 2
Svar
29
· Visningar
2 124
Senast: Ela
·
A
Övr. Hund När kan man gå en valpkurs med sin lilla valp? Min Tyson är lite drygt 9 veckor. Han är ju inte direkt så koppelvan ännu :o
Svar
8
· Visningar
4 088
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Hund http://www.vlt.se/article.asp?article=132002 Ja vad säger man :rofl: /Tobbe
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Cronis
·
C
Övr. Hund Hej Har en schäferbebis på tio veckor. Hos uppfödaren hade hon enligt uppgift fått Purina valpfoder samt Fodax färskfoder. Vilket hon...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Hur får man tag på ett utan att befinna sig i närheten av nån utställning?? Tycker det var dåligt med det på nätet (ofta inkl...
Svar
4
· Visningar
829
A
Övr. Hund Min lilla valp på 9 veckor har en hemsk andedräkt. Är det något som är vanligt hos valpar eller ? Han äter Royal Canin valpfoder.
Svar
3
· Visningar
804
Senast: superstar
·
Övr. Hund Vad tycker ni om detta ingrepp? För elelr emot? Själv gillar jag det inte om det inte är för medicinskt syfte. tex bruten svans elelr... 2
Svar
33
· Visningar
4 188
Senast: Bellatrix
·
H
Övr. Hund Ja just det hund bajs! jag råkar vara en av de hunägare som plockar upp efter min hund. Men vi bor i ett bostadsområde inte så gott om...
Svar
10
· Visningar
1 353
·
J
Övr. Hund jag var ute med min lilla hund som är en bichon havanais hane på 4 år. när vi kommer ut ur en "skog" ser kag en lös hund på gatan och...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: jag_cassandra
·
S
Övr. Hund Igår tog vi bort vår älskade hund. Hon var 13 år gammal och hade en sjukdom som gjorde att hon troligen skulle dö inom en månad med...
Svar
12
· Visningar
2 520
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Har hört att den är till för att skydda köparen, men är inte det lite snett..? För om man rent teoretiskt inte kan ha kvar sin dyrt... 2
Svar
32
· Visningar
7 228
Senast: LIA
·
C
Övr. Hund Finns det verkligen ingen hund av mindre ras som dels är självvalpande och inte kräver kejsarsnitt i minst 50% av fallen, med... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 089
Senast: Grana
·
Z
Övr. Hund Hur långt läderhalsband bör man ha till en fullvuxen Schäferhanne för att det ska passa?
Svar
5
· Visningar
9 126
Senast: zpyhr
·
Övr. Hund Är det verkligen så ovanligt att man får en rosett vid tex 1a pris och LP? Det är ju rosetten man vill åt!
Svar
19
· Visningar
1 406
Övr. Hund I dag var grannens barnbarn här och lekte med vovven,tror dom var ute över en timme med han iallafall! Tycker det är så kul att se...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Fibusen
·
D
Övr. Hund Får jag stå som ägare på hund, eller behöver min pojkvän som är över 18 stå som ägare på den hund vi ska köpa. Tänkte fråga om de är...
Svar
14
· Visningar
3 332
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Jag har nu tagit bort mina hästar som jag inte har mer. Har satt dit min hund i stället rottis tik 15 mån:bow:
Svar
6
· Visningar
830
·
Hundträning Jag håller på att hoppträna min tik 14 månader. Hon hoppar gör högt och bra. http://www.pixbox.se/alb_show_id494132_page0.html 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 101
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka