Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Finns det en hundmedecin för åksjuka?:bump:
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Min_tinka
·
Övr. Hund 1. jag vill ha en liten hund 2. jag vill träna aktivt lydnad, agility, utställning samt tävla 3. det ska vara en hund som gillar att... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 097
Senast: Palema
·
Övr. Hund Jag har en fråga gällande min ena hund. Jag har en kaxig stor mopsherre på 4 år som alltid har haft ett och annat att säga till om...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Zita
·
Övr. Hund Min hund har en förkärlek för underkläder. Otvättade sådana också :crazy: Nyss hörde jag *smask smask* från soffan och antog att hon låg...
Svar
18
· Visningar
3 685
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Är det några bukare som ska dit? Jag fick PM idag och det är 31 dalmatiner som ska ställas....det verkar vara en massa öppen...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Spói
·
Övr. Hund Vilket avlusningsmedel/schampoo är bäst? Vad har ni för erfarenheter? Anledningen till att jag frågar är att jag precis såg nånting...
Svar
7
· Visningar
2 535
Övr. Hund Jag blir tokig. Jag låser ut mig själv vid hundens kvällskiss, om och om igen. Vi har kodlås nere i porten, men koden funkar bara till...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips om en väska att ha hunden i i kabinen vid kortare flygresor. Ska rymma en hund på drygt 3kg. Enligt SAS regler...
Svar
1
· Visningar
1 583
Senast: Zita
·
S
Övr. Hund Länk till hela albumet.. alla bilder dock inte uppladdade =) http://www.pixbox.se/alb512615 Ville bara visa lite bilder på Cesar nu...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: sweet_extraa
·
L
Övr. Hund Går i hundköpartankar. Har nästan bestämt mig för en Parson Russell Terrier. Nu är det så att jag har några krav på hur valpen skall se...
Svar
10
· Visningar
1 448
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund Tror att min 12-veckors valp har fått kennelhosta, symptomen stämmer i alla fall. Nu skulle hon ha vaccinerats denna veckan, kan man det...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: jappisen
·
Övr. Hund :( det känns svårt, men är ändå ett enkelt beslut. om 4 veckor är det tänkt att bebisen ska komma ut. min hund är en sådan hund...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: doglover
·
Övr. Hund Min lilla tjej 15 mån Skulle nog behöva lite mer energi- Hon är slö Kanske värmen. Men skulle behöva tipps på hundmat med mer energi...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Rotterö
·
W
Övr. Hund Som några av er vet så har jag nyligen fått hem en valp, det är sonen till min hanhund 6 år båda är chihuahuor långhåriga. Den lille...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: whyme
·
Övr. Hund Idag har jaktgoldenvalpen Easy (5 mån) och hennes lilla kompis Unni (knappt 4 mån) fått vara med på skotträning för första gången! Det...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: pumah
·
Övr. Hund Min hund har fått demodex dvs hårsäckskvalster den allvarliga sorten. Hon har blivit behandlad i nästan två månader men när hon sövdes...
Svar
11
· Visningar
6 836
Senast: Smuldaisy
·
L
Övr. Hund trodde jag hittat det perfekta fodret för klara (carrier light), hon blev piggare, smalare och jättefin i pälsen. men nu tappar hon hår...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: lollipopocoaster
·
Övr. Hund Precis hemkommen från en träningsrunda med hunden. Tränade inkallning lös i ett inhägnat område och sen gick vi till en fotbollsplan då...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hur höga är dem? Hur är dem i temperament o så? måste veta :p en till kandidat till mitt blivande valpköperi :p 2
Svar
30
· Visningar
2 903
Senast: springsten
·
Övr. Hund Nu ska Harley och jag efter månaders ihopskrapande börja på hundsim. Han har tappat så mycket muskler i bakbenen att det mest känns som...
Svar
11
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka