Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Hej Jag har precis registrerat mig som medlem här och hoppas att det finns någon som har något tips åt mig och min familj. Vi har...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Lillaloppan
·
3
Övr. Hund Jag blir så besviken över det faktum att 90% av de jag möter då jag är ute med min hund reagerar över att jag valt en "kamphund". Min... 2
Svar
25
· Visningar
10 843
Senast: Zarro
·
Övr. Hund min sambos moster har en juck russel tik som är 3 år. om är en familj på 3 barn och man. den här tiken har visat sig vara väldigt... 2
Svar
38
· Visningar
3 060
Övr. Hund Vet inte om ni minns min tråd för ett tag sen där jag frågade vad det var för hund som kunde passa mig & jag skrev att jag skulle kolla...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Elma_vip
·
L
Övr. Hund Ja nu är jag igång igen.... Börjar bli lite tjatig, men vad exakt är det för skillnad på Parson Russell Terrier och Jack Russell...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund GRRR, det här är tredje gången gillt inom loppet av ett år då vovven fått problem med analsäckarna :mad: Nästa vecka blir det alltså...
Svar
14
· Visningar
6 964
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Här kan vi väl få snacka lite allmännt om dissa raserna, Vad har du för någon? Va gör du med den. temperamen osv. Va är de för... 2
Svar
35
· Visningar
8 574
Senast: verrdogan
·
W
Övr. Hund Min nya valp (som är alldeles sjövild) har skadat sig i helgen. Han var hos min mamma när det hela hände, han har tydligen sprungit...
Svar
8
· Visningar
1 429
A
Övr. Hund Här kommer en bild på min Tyson 8 veckor. Blandning shi tzu/tibbe, yorkshireterrier/mellanpudel. Har någon nån liknande blandning fast...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: afsana
·
R
Övr. Hund Sätter in lite bilder från oss, liten börjar ju bli stor & har ju ingen att dela ev framsteg med jo iofs skulle vara träden i skogen då...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Rotterö
·
B
Övr. Hund När jag och min sambo pussas och kramas nära mina föräldrars hund blir han alldeles förstörd och springer fram till oss och ställer sig...
Svar
11
· Visningar
5 262
Övr. Hund Min killes föräldrars hund fyller 1 år imon och är på ett pensionat för att dom är utomlands. Men han ska ju ha sin 1:års vaccination...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi har en äldre blandras hemma, hon är tollare/golden retriver och 9½ år hon var fet ett tag men hon har banat och nu är hon...
Svar
3
· Visningar
1 431
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Igår tävlade vi både fm och em. Vi kör lite i ettan trots att vi fått vårat LP. Jag tycker det är så kul att tävla och så vill jag...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Och egentligen hade det tidsmässigt passat bra med en valp just nu. Men har sagt till mig själv att det inte kommer ske ska få ordning...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Nu har jämtisvalparna varit på sin första utställning och jag är så himla glad o nöjd:) Först det viktigaste av allt; de var så lugna...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Eller välkommen till familjen mjölk som min sambo säger :D I fredags påbörjades vår provmånad av en ny familjemedlemm. Vi har haft...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: dockan_
·
E
Övr. Hund Hej! Tänkte bara berätta för alla att min lilla Zigge är hemma nu :bump: Han är en sheltie. Är det någon mer som har sheltie här ...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Hur är de överlag enligt er? Mina fördomar säger -ofta skälliga -energiknippen utan avstängningsknapp -uppe med tuppen... 2
Svar
31
· Visningar
3 524
Senast: Rambo
·
E
Övr. Hund Jag vet att man aldrig ska ge en hun chocklad. Men jag har några frågor angående det ändå. Hur mycket chocklad, och då speciellt...
Svar
10
· Visningar
1 088
Senast: Rambo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka