Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hej! Vi har problem! jag undrar om det är försent att få våran nu snart 6 mån dvärgpinscher att "våga" vara ensam hemma? han var ensam...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en liten Welsh springer spaniel valp på 5 månader som en del tycker är tunn och andra tycker är perfekt. Hon har ju inte valphullet...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Englaa
·
Övr. Hund Funderar på hur hundar växer. Vid vilken ålder slutar de ungefär växa på höjden? När slutar de växa i massa? Är det skillnad på...
Svar
2
· Visningar
4 981
Senast: Zita
·
Övr. Hund Hur många härifrån är det som ska dit i helgen? Jag ska ställa på lördagen för italiensk domare. Det ska bli mycket spännande! Det är... 2
Svar
23
· Visningar
1 620
Senast: Grana
·
Övr. Hund .. Kom precis hem från lite träning med hunden. Tränade vårt kommando "sidan" (inkallning där han springer runt/bakom och sätter sig på...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: replica
·
P
Övr. Hund Vad kan det bero på att leder knastrar, knäpper och krasar? Är det pålagringar, lösa leder eller vad??
Svar
1
· Visningar
1 976
·
K
Övr. Hund Visst är hon söt, 7åriga Molly :) Dessa bilder tog jag på henne idag! Molly är en blandning mellan Papillon och...
Svar
3
· Visningar
775
·
M
Övr. Hund Är de någon som prövat alternativmedicinen Arnica på sit djur??
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund På senare tid har våran kille börjat "prata" med människor man passerar ute. Det låter som en blandning mellan ett ylande och en...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund visste hette det så? vad tycker ni om det programmet? det går på 4an just nu, och jag blir galen när jag ser hur den hunden beteer sig...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: MinIan
·
M
Övr. Hund Öronen ser ut som dem är dubbelvikta och lite lätt bakåtlutande. Såg att en av uppfödarens hundar hade något liknande öron, men är det...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: maddde
·
L
Övr. Hund vad ska man göra då dom skäller så fort man lämnar lägenheten, min hund irma ha inte skällt förut , detta skällande började sakta å...
Svar
3
· Visningar
1 493
Senast: doglover
·
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, kan inte ni rada upp plus och minus? Fördelar och nackdelar alltså.
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund En liten fråga till er som har hund och verkligen fått eran hund att lyda när ni kallar in dom. vilken metod använde ni er av...
Svar
14
· Visningar
1 348
Senast: Sunshine
·
Övr. Hund Jag är bara tvungen att starta en tråd. Jag sitter i vardagsrummet framför datorn och är heeelt inne i alla roliga trådar på Buke...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Igår nafsade våran JR mot vår son som är 8 månader. Hon stog o kollade på tv där det var andra hundar o sonen kommer ålandes bakifrån o... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 732
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Någon som vet? Det är ju ofta förbud att ta in hundar och dylikt på mataffärer, men jag vet inte hur det är med klädkedjor eller varuhus... 2 3
Svar
41
· Visningar
11 394
Senast: replica
·
F
Övr. Hund Min hund har nu vart lös i magen i 4 dagar. Igår var det bättre men idag när jag var ute och gick med honom såg jag att det va blod i...
Svar
2
· Visningar
647
L
Övr. Hund Jag har äntligen lyckast övertala min sambo att vi ska skaffa en hund:) Hur gjorde ni när ni nyss fått hem valpen? Tog ni ledigt ifrån...
Svar
13
· Visningar
14 807
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Ja, ute hos morsan bor det vanligtvis 2 shelties - en 8 månader (blue merle) och en 7 år (sobel). Jag som jobbar ute hos henne tar...
Svar
8
· Visningar
926
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka