Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Undrar lite om denna ras då jag är lite sugen på att skaffa en kelpie- är det någon som kan visa bilder och berätta lite om lynnet, är...
Svar
14
· Visningar
12 419
Senast: liten82
·
A
Övr. Hund Just det, se hit! Jag vill hemskt gärna att ni lägger ut bilder, fakta etc. om era små Chihuahuahundar. :) Är själv i tankarna om att...
Svar
11
· Visningar
1 151
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Är det bara jag som får spader på hundar vars klor är så långa att dom låter i parketten? Här hemma klipps klorna ofta, och då så korta... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 899
Senast: valentin
·
Övr. Hund :crazy: För så fort jag säger "rast" eller "fika" så så vet han vad han ska, och är hur glad som helst.... Hm.... :cool:
Svar
2
· Visningar
613
Senast: mallotten
·
Övr. Hund Jag har aldrig lagt ut bilder på min schäfer innan faktiskt! Tänkte göra det....men det är inga jättekvalitetsbilder... kommentera...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vilka ska dit nu i helgen och ställa? Är där på söndagen med min dv.schnauzer! Borde väl vara någon mer bukare där? 2
Svar
21
· Visningar
1 618
Senast: falukorw
·
Övr. Hund japp vi har hittat en knöl påvåran 10 månadersvalp. sen sitter på vänster sida strax ovanför frambenet.. nästan upp e på halsen.. den är...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Åååååååhh.... Idag kommer han, Idag kommer han, Han, Hem hit till Oss!!:eek::love::bump: Ååh vad jag är glad, vet inte alls vad jag ska... 2
Svar
24
· Visningar
1 780
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Detta är en ung Rottweiler hane som är väldigt framåt och trevlig. Han är mestadels som en valp men ibland tror han att han är vuxen o... 2
Svar
23
· Visningar
2 094
Senast: Boan
·
Övr. Hund Skriver här eftersom ni som har hund kanske har lite koll. Hunden har vart kass i magen några dagar (åtgärdat nu) och sket på både golv...
Svar
8
· Visningar
1 584
Senast: escodobe
·
A
Övr. Hund Klockan 14.30 i morgon somnar älskling in efter 18 fina år. Han har ingen ork kvar längre så det är det minsta vi kan göra för honom...
Svar
13
· Visningar
1 035
Senast: Anteya
·
Övr. Hund Japp,blir bulgarien den 21 augusti-28 augusti,vilket betyder att jag måste lämna bort vovven från 20 aug-29 aug,och jag har redan...
Svar
16
· Visningar
6 323
D
Övr. Hund Idag var vi tvungna att ta bort vår älskade älskade lilla hund, endast 2 år gammal. Tuva som hon hette fick diagnosen Porta Cava Shunt...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Dextrosol
·
S
Övr. Hund Igår var vi på besök hos bekanta. Valpen var med såklart! De har en schäferhane på 4 år och han bara älskar valpar... kanske lite för...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: soma
·
Övr. Hund :D Hon är rätt fin :love: Vi har kravlat omkring i ett stort björnide, där det i vintras bodde 1 björnhona och hennes 2...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Grana
·
Övr. Hund Eller, ja nästan i alla fall.. :angel: Först blir det ju utställning ännu nästa helg och sedan 1½ vecka efter det, blir det en tripp...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Mysgrisen
·
I
Övr. Hund Min lilla DP-valp vill inte äta nu igen. Hon ville inte det för ca. två veckor sedan heller, men började jag ge henne leverpastej i...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Någon som testat ett täcke eller liknande från Back On Track?
Svar
2
· Visningar
873
Senast: _Maria_
·
K
Övr. Hund Hej!! Har en leonberger kille här hemma som blev 9 år nu i Onsdags. Lite nyfken på om fler här på Buke har eller har haft lejon och... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 175
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hur fungerar det för er med att ha hanhund på besök i ett hem med tikar? I vårt hus bor två tikar. Våra kompisar har hanhundar, och...
Svar
9
· Visningar
1 873
Senast: liten82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025